Підсумковий тест, сольфеджіо, 6 кл(8-річне)

Додано: 7 травня 2023
Предмет: Музичне мистецтво, 6 клас
Тест виконано: 21 раз
12 запитань
Запитання 1

Укажіть ключові знаки As-dur

варіанти відповідей
Запитання 2

Визначте правильну запропоновану відповідь, або кілька правильних відповідей.

варіанти відповідей

Д 6/5 - доминантовий секстакорд, будується на VII ступені ладу, розв'язується у тонічний секстакорд

Д2 - доминантовий секундакорд, будується на II ступені ладу, розв'язується у тонічний тризвук

Д4/3 - доминантовий терцквартакорд, будується на II ступені ладу, розв'язується у разгонутий тонічний тризвук

Запитання 3

Визначте такти з правильною побудовою акордів

варіанти відповідей

1, 3, 7, 8

1, 2, 7, 8

1, 2, 4, 7

1, 2, 4, 8

Запитання 4

Рівномірно пульсуючи удари у музиці - це:

варіанти відповідей

Ритм

Такт

Метричні частки

Акцент

Запитання 5

Четверте обернення септакорду називається:

варіанти відповідей

секундакорд

терцквартакорд

не буває

квінтсекстакорд

Запитання 6

Тритони у натуральному мажорі та гармонічному мінорі будуються на:

варіанти відповідей

II та IV

II та VI

VII та II

IV та VII

Запитання 7

Характерні інтервали:

варіанти відповідей

Визначають характер музики;

З'являються тільки у натуральних ладах;

З'являються у мелодичних ладах;

З'являються у гармонічному мажорі та гармонічному мінорі;

Запитання 8

Визначте правильний варіант групування тривалостей у розмірі 6/8:

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 9

Назвіть вид ритмічної фігури:

варіанти відповідей

Сінкопа

Пунктирний ритм

Тріоль

Запитання 10

Визначте консонанси-акорди, коносонанси-інтервали:

варіанти відповідей

D4/3, зб.2, в.2, в.3;

Зм.5/3, Зб.5/3, ч.4, ч.5;

В5/3, М5/3, в.7, в.6;

В5/3, М5/3, м.3, в.3

Запитання 11

Визначте вид ладу у музичному фрагменті:

варіанти відповідей

натуральний мажор;

натуральний мінор;

гармонічний мажор;

мелодичний мінор.

Запитання 12

Визначте правильне розташування ступенів у акордах Т5/3- S5/3-D2-T6:

варіанти відповідей

1

2

3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест