ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ З ГАРМОНІЇ

для 4 курсу музичних коледжів

Додано: 8 червня 2020
Предмет: Музичне мистецтво
Тест виконано: 91 раз
20 запитань
Запитання 1

З поданих акордових зворотів оберіть тільки прохідні (три правільні відповіді)

варіанти відповідей

T5\3-S5\3-D5\3


T6-D4\3-T5\3

T5\3-S6\4-T5\3

II6\5-T6\4-II4\3

VII6\5 - VI6\4-VII4\3

D7-D2-T6

S6-T5\3-S6\4

Запитання 2

Яка з поданих характеристик відповідає прохідному звороту:

варіанти відповідей

гармонічна послідовність, у якій між двома однаковими акордами розміщується септакорд

гармонічна послідовність, у якій бас рухається поступово вгору або вниз, а сопрано протирухом або паралельним рухом

гармонічна послідовність, у якій після субдомінанти обов`язково йде домінанта

гармонічна послідовність, у якій прохідний акорд знаходиться на сильнішому часі ніж оточуючі

Запитання 3

У цьому звороті у сі-мінорі оберіть правильний варіант підпису гармонізації:

варіанти відповідей

s5\3 - t6\4-s6

s6-t6\4-II6

II6\5-t6\4-II4\3

s5\3-D5\3-II4\3

II4\3-D5\3-Ii6

Запитання 4

За функціями визначіть вид каденції:

варіанти відповідей

половинна

заключна

перервана

досконала

Запитання 5

Визначіть обернення D7:

варіанти відповідей

D6\5

D4\3

D2

Запитання 6

Головна умова голосоведення при розв`язанні обернень D7:

варіанти відповідей

подвоїти бас

ввідний тон повести стрибком на септіму вгору

септіму розв`язати вниз

квінту залишити на місці

Запитання 7

Який звук акорду випускається у неповному D7:

варіанти відповідей

пріма

терція

квінта

септіма

Запитання 8

Знайдіть дві помилки у цій гармонізації:

варіанти відповідей

перехрещення голосів

використання обернення D7 у каденції

неправильне подвоєння голосів

неправильне часове використання акордів

септіма розв`язується вгору

Запитання 9

Тризвук ІІ ступеня використовується тільки у:

варіанти відповідей

гармонічному мінорі

натуральному мінорі

натуральному мажорі

мелодичному мінорі

гармонічному мажорі

Запитання 10

При розв`язанні перерваного зворота у VI5\3 подвоється:

варіанти відповідей

пріма

терція

квінта

септіма

Запитання 11

Оберіть правильну гармонічну послідовність у мі-мінорі:

варіанти відповідей

t5\3-II6-II7-t6

t5\3-s6\4-II7-t5\3

t6-II6\5-t6\4-II4\3

s5\3-II7-D4\3-t5\3

t5\3-II4\3-D7-t5\3

Запитання 12

Оберіть правильний підпис цього прохідного звороту з оберненнями VII септакорда:

варіанти відповідей

VII7-S6\4-VII6\5

VII6\5-T6-VII4\3

VII2-D5\3-VII4\3

II7-VI6\4-VII4\3

Запитання 13

Яке з обернень VII7 розв`язується у тоніку через D7:

варіанти відповідей

VII6\5

VII4\3

VII2

Запитання 14

Який звук випускається у D9 чотириголосному складі?

варіанти відповідей

пріма

терція

квінта

септіма

Запитання 15

Визначте цю домінанту у соль-мінорі та оберіть правильну відповідь:

варіанти відповідей

домінанта з секстою

домінантовий секундакорд

неповний домінантовий септакорд

домінантовий нонакорд

Запитання 16

D9 використовується у:

варіанти відповідей

половинній каденції

заключній каденції

перерваній каденції

половинній та заключній каденціях

Запитання 17

Гармонізуючи верхній висхідний тетрахорд (V-VIVII-I) натурального мажору та мелодичного мінору, використовують таку послідовність:

варіанти відповідей

T5\3-III5\3-S5\3-T6

T5\3-S5\3-D5\3-T5\3

T6-S5\3-VII6-T5\3

S5\3-D7-D7+6-T5\3

Запитання 18

Гармонізуючи низхідний верхній тетрахорд (I-VII-VI-V), використовують наступну послідовність:

варіанти відповідей

T5\3-D6-D6\5-T5\3

T5\3-III5\3-S5\3-T6

T6-S5\3-VII6-T5\3

T5\3-D5\3-S5\3-T6

Запитання 19

Оберіть правильну назву для цього звороту:

варіанти відповідей

фрігійській зворот

прохідний зворот

допоміжний зворот

перервана каденція

половинна каденція

Запитання 20

Визначте цей акорд у фа-мажорі:

варіанти відповідей

VІІ 6\5

ІІІ 5\3

II 6

VI 6\4

D5\3-5+6

VII 6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест