Підсумковий тест з Маркетингу

Додано: 20 травня 2020
Предмет:
Тест виконано: 1924 рази
40 запитань
Запитання 1

Комплекс маркетингу складають такі елементи:


варіанти відповідей

Попит, сукупність існуючих та потенційних покупців, товар, ціна, методи розповсюдження та методи просування.

Потреба, попит, товар, ціна, методи розповсюдження та методи

просування.

Товар, ціна, розповсюдження та комунікації

Товар, ціна, конкуренти, канали розподілу

Запитання 2

Концепція маркетингу:

варіанти відповідей

Одержання взаємної вигоди суб'єктів маркетингу та клієнтури.

Наукова система надання послуг.

Система зв'язків виробника і споживача товару.

Усі відповіді правильні.

Запитання 3

Маркетинг слід розглядати як:


варіанти відповідей

Комплекс результативних дій підприємства на ринку.

Інструмент підвищення ефективності та результативності сис­теми будь-якої сфери, пов'язаної з обслуговуванням людини, клієнта.

Засіб забезпечення ефективності торгівлі

Знаряддя забезпечення ефективності сфери обміну.

Запитання 4

Місткість ринку будь-якого товару виражається:


варіанти відповідей

Лише у грошових одиницях.

Як у грошових, так і у натуральних одиницях.

Лише в натуральних одиницях.

Лише у вартісних одницях

Запитання 5

 Маркетингова діяльність фірми полягає у:


варіанти відповідей

Діях, спрямованих на освоєння нових ринків, активізацію потенційних можливостей обміну

Створенні невідомих для клієнтів потреб та їх задоволенні.

Виявленні та задоволенні потреб і запитів клієнтів, пошуку нових способів їх задоволення.

Усі відповіді правильні.

Запитання 6

Об'єктами маркетингу можуть бути:


варіанти відповідей

Товари, послуги

Фірми, місця (будівельні майданчики, дачні ділянки, курортно-санаторні місця ).

Люди, ідеї.

Усі відповіді правильні

Запитання 7

Суб'єкти маркетингу:


варіанти відповідей

Банки, спортивні клуби, політичні партії.

Гуртові та роздрібні підприємства торгівлі.

Виробники товарів, фірми обслуговування, вузи, клініки, теат­ри, рок-групи.

Усі відповіді правильні.

Запитання 8

Маркетингові цілі підприємства:


варіанти відповідей

Збільшення частки підприємства на ринку.

Створення іміджу підприємства та його товаром.

Досягнення максимального прибутку.

Усі відповіді правильні

Запитання 9

Яке визначення розкриває зміст поняття «товар»?

варіанти відповідей

це все те, що здатне задовольнити потреби споживачів;

це все, що призначене для задоволення певної потреби і пропоноване на ринку для продажу;

це матеріальні об’єкти, послуги, які характеризуються сукупністю властивостей, здатних задовольнити бажання потенційних покупців;

всі твердження вірні. 

Запитання 10

Сегментація ринку - це насамперед:


варіанти відповідей

Процес дослідження поведінки покупців на ринку.

Поділ ринку на подібні за певними ознаками групи покупців

Засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності.

Засіб забезпечення прибутків фірми.

Запитання 11

Які з критеріїв сегментації ринку належать до групи "географічні"?


варіанти відповідей

Вік, стать, етап життєвого циклу сім'ї.

Суспільний клас, тип особистості, спосіб життя.

Розташування регіону, транспортна мережа.

Доходи, освіта.

Запитання 12

Як Ви вважаєте, які з вищеперерахованих факторів формування товарної політики є зовнішніми?

варіанти відповідей

позицію товару;

бажання споживачів та стан конкуренції;

маркетингову асортиментну концепцію фірми

ціна. 

Запитання 13

Як Ви вважаєте, які з вищеперерахованих факторів формування товарної політики є внутрішніми?

варіанти відповідей

позиція товару;

система пільг у кредитуванні;

імідж фірми;

всі відповіді є вірні. 

Запитання 14

Яка з наведених нижче умов враховується при застосуванні стратегії широкого проникнення? Відповідь:

варіанти відповідей

на ринку обмаль товарів-конкурентів;

собівартість продукції зменшується із збільшенням масштабів виробництва і його вдосконалення;

більшість покупців готові придбати товар за високу ціну;

жодна з відповідей невірна

Запитання 15

 Що розуміють під кон’юнктурою ринку?

варіанти відповідей

максимально можливий обсяг продажу певного товару протягом року, виражений у натуральних або вартісних одиницях

питома вага товарів фірми в загальній місткості даного ринку збуту;

відношення зайнятої фірмою частки ринку до ринкової частки найбільшого конкурента;

економічна ситуація, що склалася на ринку відносно попиту, пропозиції, рівня цін, товарних запасів, становища основних фірмконкурентів. 

Запитання 16

Що являє собою конкурентоспроможність товару?

варіанти відповідей

вирішальний чинник комерційного успіху підприємства в умовах конкуренції, який визначає можливість конкурувати на певному товарному ринку;

сукупність характеристик, що вирізняють його від товарів-аналогів за ступенем задоволення конкретних потреб індивідуального споживача, а також за рівнем витрат на його купівлю та подальше використання;

наявність в товару особливої характеристики, яка створює конкурентну перевагу серед товарів-конкурентів й дає можливість конкурувати на ринку в певний період часу;

всі відповіді вірні

Запитання 17

Які з наведених нижче складових відносять до конкурентоспроможності товарів?

варіанти відповідей

показники якості, цінові показники й ринкові показники; 2

наявність постійних покупців, лідерство серед конкурентів за якістю;

відмінні функціональні властивості товару, доступна ціна й відсутність товарів-замінників;

висока споживча цінність товару, велика ринкова частка. 

Запитання 18

Що не належить до характеристик товарного асортименту?

варіанти відповідей

широта;

глибина;

змінність;

насиченість. 

Запитання 19

Що розуміють під поняттям «широта асортименту»?

варіанти відповідей

кількість асортиментних груп товарів;

кількість видів товару;

загальна кількість товарів, їх асортиментних позицій;

співставлюваність асортименту в кінцевому споживанні. 

Запитання 20

Найнижча ціна товару фірми залежить від:

варіанти відповідей

собівартості виробу, складовою якої є виробничі витрати;

частки, яку займає фірма на ринку;

мети фірми на ринку;

рівня конкуренції на регіональному ринку. 

Запитання 21

 В Україні діють такі ціни на споживчі товари:

варіанти відповідей

фіксовані;

регульовані;

фіксовані, регульовані та вільні;

регульовані та вільні. 

Запитання 22

Відпускна ціна підприємства — це:

варіанти відповідей

витрати підприємства;

витрати підприємства та прибуток;

витрати підприємства та торговельна надбавка;

витрати підприємства та податок на додану вартість; 

Запитання 23

Торговельна надбавка — це:

варіанти відповідей

частина податку на додану вартість;

частина собівартості продукції виробника;

витрати торговельного підприємства та податок на додану вартість;

витрати та прибуток торговельного підприємства. 

Запитання 24

Цінова знижка — це частина:

варіанти відповідей

собівартості торговельного підприємства;

торговельної надбавки;

відпускної ціни виробника, що передається торговельному підприємству;

податку на додану вартість.

Запитання 25

На підвищення цін впливають такі чинники:

варіанти відповідей

перевищення пропозиції над попитом за відносно стабільних доходів споживачів;

підвищення продуктивності праці;

неефективне використання капіталу, устаткування, робочої сили.

зменшення рівня продуктивності праці. 

Запитання 26

При встановленні однакової ціни для будь-якого товару або послуги пропонується стратегія:

варіанти відповідей

єдиної ціни;

масових закупівель;

гнучкої ціни;

сегмента ринку. 

Запитання 27

 На зниження ціни впливають такі чинники:

варіанти відповідей

ажіотажний попит;

перевищення над попитом пропозиції за відносно стабільних доходів споживачів;

заробітна плата збільшується швидшими темпами,' ніж продуктивність праці та виробництво товарів і послуг;

низька ефективність використання основного капіталу, устаткування, робочої сили.

Запитання 28

Дефіцит виникає за умови, що ціна виробу:

варіанти відповідей

перевищує ціну рівноваги;

дорівнює ціні рівноваги;

нижча за ціну рівноваги

дефіцит товарів не має впливу на рівень цін. 

Запитання 29

Повна собівартість — це:

варіанти відповідей

позавиробничі витрати;

виробничі витрати;

виробнича собівартість і позавиробничі витрати;

правильна відповідь не вказана.  

Запитання 30

 Вільну договірну ціну встановлює:

варіанти відповідей

держава;

торговельне підприємство;

виробник;

держава і торговельне підприємство. 

Запитання 31

Що представляє собою декодування інформаційного повідомлення ?

варіанти відповідей

процес перетворення комунікаційних символів як складових повідомлення на певну думку;

інтерпретація маркетингового повідомлення його безпосереднім відправником;

інтерпретація маркетингового повідомлення його безпосереднім замовником;

узгоджена інтерпретація маркетингового повідомлення його відправником та замовником. 

Запитання 32

Яка реклама заборонена законом «Про рекламу»?

варіанти відповідей

соціальна реклама;

прихована реклама;

реклама алкоголю;

реклама зброї. 

Запитання 33

Що означає слово «реклама» з латинської?

варіанти відповідей

кричати;

малювати;

продавати;

розповідати. 

Запитання 34

Яке визначення розкриває поняття рекламування?

варіанти відповідей

це будь-яка форма неособистого платного пред’явника й пропонування продуктів, послуг та ідей від імені їхнього виробника або власника;

форма, створення та використання прямих особистих зв’язків між тими, хто пропонує товар, та споживачами цих товарів;

це пропозиція продуктів, послуг та ідей від імені виробника або посередника в місцях продажу цих товарів;

це пропонування продукції на телебаченні, радіо, пресі. 

Запитання 35

Що таке логотип?

варіанти відповідей

оригінальне написання найменування рекламодавця, що використовувався як символ товару або підприємства і дуже часто є його торговою маркою;

дотепний вираз, що використовується в рекламному зверненні;

реклама, яка застосовується для того, щоб не дати споживачам забути про певний товар;

вираз, що заохочує споживачів до придбання товарів. 

Запитання 36

Які інструменти не належить до інструментів стимулювання збуту?

варіанти відповідей

встановлення цінових знижок;

продаж товарів на умовах пільгового кредитування;

видача дисконтних карток;

зовнішня реклама. 

Запитання 37

 Які є основні способи стимулювання покупців?

варіанти відповідей

збільшення витрат на рекламу;

збільшення каналів розподілу товарів;

використання знижок, купонів та лотерей;

розширення логістичних операцій.

Запитання 38

 Якою є мета стимулювання продажу?

варіанти відповідей

має на меті негайну зміну поведінки покупця, бо товар одразу постає в ореолі вирішальної переваги;

має знеособлений характер;

має на меті змінити поведінку покупця в довгостроковій перспективі;

має на увазі тривалі дипломатичні переговори. 

Запитання 39

Якою є мета паблік-рилейшнз (PR)?

варіанти відповідей

популяризація підприємств, організацій або окремих осіб серед цільових груп громадськості;

привернення уваги покупців, виклик зацікавленості і бажання придбати товар, здійснення поштовху до купівлі товарів;

привертання уваги споживача, стимулювання купівлі і створення передумов для повторних закупівель, розвиток тривалих стосунків з отримувачем;

посилення імпульсної купівлі.

Запитання 40

Які функції виконує реклама?

варіанти відповідей

комерційну; некомерційну,

стимулюючу; інформативну; психологічну;

престижну; психологічну, національну;

стимулюючу, спеціалізовану, престижну. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест