Запишіть цифрами число: дев’ять мільйонів дві тисячі п’ять.
Порівняйте величини: 2 год 48 хв і 175 хв
Розкрийте дужки: 5(7 – а)
Спростіть вираз: 6х .9 .5у
Спростіть вираз: 12а + 5а – 8а
Обчисліть зручним способом: 166 . 59 + 217 . 59 – 283 . 59
Виконайте дії: 22265 : 73 + (37 · 26 – 263) вказати результати по діях
Розв’яжіть рівняння: (3724 + х) : 54 = 69.
Два велосипедисти одночасно виїхали назустріч один одному. Швидкість одного з них на 3 км/год більша, ніж швидкість другого. Через 6 годин вони зустрілись. З якою швидкістю їхав кожний велосипедист, якщо відстань між ними була 162 км.
З міста в одному напрямку одночасно виїхали два автомобілі. Швидкість одного з них 65км/год. А швидкість іншого на 15 км/год більша. Яка відстань буде між ними через 3 години?
Спростити вираз 18х + 16х - 14х – 10 і знайти його значення, якщо х = 45
1. Указати тупий кут
1. Указати гострий кут
Периметр трикутника АВС дорівнює 56 см, АВ= 21 см, АС= 15 см, ВС =...
Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 6 см, а його бічна сторона на 2 см довша. Знайдіть периметр трикутника.
У трикутнику АВС ∠А=1000, ∠В=600,∠С=200. Якого виду Δ АВС?
У Δ АКР ∠А=900, ∠К=300. Яка градусна міра кута Р?
У прямокутнику довжина 3 дм , ширина 7 см. Знайдіть периметр прямокутника
Формулою для знаходження довжини шляху є
За формулою D=2+8y знайдіть D , якщо y=7
Складіть вираз за схемою
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома