Яке визначення характеризує маркетингове дослідження?
Яке з визначень належить маркетинговому дослідженню?
У чому полягає системність маркетингових досліджень?
Як називається інформація отримана із статистичного довідника?
Як називають інформацію, яка використовується в тих самих операціях маркетингу, збирається багаторазово і безперервно?
Які виділяють джерела збору внутрішньої маркетингової інформації?
З чого зазвичай починають збір інформації?
Якою характерною рисою наділений метод спостереження як метод отримання маркетингової інформації?
Яким способом зв’язку вдається можливість враховувати невербальну інформацію?
Які джерела збору внутрішньої маркетингової інформації виділяють в маркетингових дослідженнях?
Які джерела інформації відносять до джерел збору зовнішньої маркетингової інформації
Який етап процесу маркетингових досліджень потребує найбільших витрат?
Який етап є завершальним етапом маркетингового дослідження?
Якою є основна мета польового маркетингового експерименту?
У чому полягає експеримент як метод збору інформації?
У чому полягає зміст поняття панель у маркетинговому дослідженні?
У чому полягає головна перевага телефонного інтерв’ю?
Як називається метод переведення якісних характеристик дослідження у кількісні?
Що представляє собою ринок проникнення ?
Які методи відносять до кількісних методів досліджень ринкової 20 кон’юнктури?
Який метод доцільний при визначенні питомої ваги покупців, що здійснили купівлі в магазині протягом певного часу?
Який з даних етапів є першим у процесі прийняття рішення про придбання товару?
Яка методика використовується для аналізу конкурентного середовища?
До якого виду дослідження виду дослідження ринку відносять спостереження:
До якого виду дослідження ринку відносять анкетування?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома