Підсумковий тест з теми 4: Загальні поняття про травму. Механізм травми

Додано: 29 лютого
Предмет: Захист України, 10 клас
25 запитань
Запитання 1

Травма - це...?

варіанти відповідей

Кілька однотипних уражень у межах одного органа чи анатомічного сегмента або ушкодження двох і більше органів у межах однієї порожнини.

Раптова, миттєва дія на організм людини зовнішнього чинника, що спричиняє в органах і тканинах анатомічні чи фізіологічні зміни, які супроводжуються місцева і загальна реакція організму.

Ушкодження двох і більше органів у порожнинах організму.

Запитання 2

Які травми існують за класифікацією?

варіанти відповідей

виробнича травма;

спортивна травма;

господарча травма;

дитяча травма;

воєнна травма;

біологічна травма;

вулична травма;

транспортна та побутова травми.

Запитання 3

Травматизм- це...?

варіанти відповідей

Кілька однопипних ушкоджень в межах одного органа чи анатомічного сегмента або ушкодження двох і більше органів у межах однієї порожнини.

Ушкодження двох і більше органів у різних порожнинах організму.

Сукупність травм, які виникли в певній групі населення за обмежений відрізок часу й пов’язані з різними видами діяльності людини.

Запитання 4

За порушенням цілісності шкірних покривів травми бувають?

варіанти відповідей

механічні;

відкриті;

хімічні;

закриті.

Запитання 5

Проникаюча травма - це...?

варіанти відповідей

ушкодження двох і більше органів у межах однієї поронини.

пошкодження, що супроводжуються порушенням шкірних покривів тіла, слизових оболонок, м'язів та внутрішніх органів.

травма, яка виникає під дією травмувальних факторів.

Запитання 6

До тупої травми належать:

варіанти відповідей

механічні пошкодження;

переломи, вивихи;

синці;

крововиливи під оболонки і в тканину внутрішніх органів.

Запитання 7

Травматичне ушкодження організму з наявністю двох і більше зон ураження в одній або кількох анатомічних ділянках, коли одне з ушкоджень або їхнє поєднання становить небезпеку для життя і здоров’я постраждалого і вимагає проведення невідкладної кваліфікованої або спеціалізованої медичної допомоги - це...?

варіанти відповідей

Монотравма;

Політравма;

Множинна травма.

Запитання 8

Основні чинники тяжкості травми при ДТП?

варіанти відповідей

швидкість транспортного засобу;

швидкість пішохода;

розмір транспортного засобу;

місце ДТП.

Запитання 9

Оберіть найтиповіші ушкодження при ДТП?

варіанти відповідей

запалення легень;

черепно-мозкові травми;

травми грудної клітини і органів;

отруєння чадним газом,

переломи трубчастих кісток.

Запитання 10

Оберіть найтиповіші ушкодження при падінні з великої висоти?

варіанти відповідей

різні переломи;

черепно-мозкові травми;

порізи;

опіки.

Запитання 11

Перелом або вивих шийного відділу спини під час ДТП виникає?

варіанти відповідей

через подушку небезпеки;

через паси безпеки;

через удар об кермо;

через різке гальмування.

Запитання 12

Факторами ураження під час мінно-вибухових травм є:

варіанти відповідей

ударна хвиля;

висока температура і полум’я;

уламки і частки вибухового пристрою, і вторинні уражальні снаряди;

великий струмінь води;

забій тіла через удари об землю та інші тверді тіла;

Запитання 13

Пневмоторакс - це...?

варіанти відповідей

скупчення крові в плевральній порожнині;

ушкодження внутрішніх органів;

скупчення повітря в плевральній порожнині;

синець на грудній клітині.

Запитання 14

Гемоторакс - це...?

варіанти відповідей

вилив крові назовні;

підшкірна гематома;

скупчення крові в плевральній порожнині;

порушення цілісності судин.

Запитання 15

Оберіть основні причини травм голови?

варіанти відповідей

побутові нещасні випадки;

ДТП;

інфекція;

нещасний випадок на виробництві;

стресові ситуації.

Запитання 16

Основною ознакою перелома основи чи склипіть черепа є?

варіанти відповідей

 крововилив у поверхневі шари кори, що зумовлює сильний головний біль;

кровотеча з носа або з вуха;

втрата притомності (до 30 хв).

Запитання 17

Одразу після травмування втрата притомності (до 30 хв),можлива амнезія, блідість шкіри, блювання, головний біль ... - це симптоми?

варіанти відповідей

забій головного мозку;

деформації черепа;

струсу головного мозку.

Запитання 18

Поверхневе дихання, затихання болю в положенні сидячи, кашляння кров'ю - це...?

варіанти відповідей

травма грудної клітки (перелом ребер);

стискання грудної клітки;

травма живота (забій).

Запитання 19

Напруження черевного пресу, посилення болючості в місці травми під час чхання або кашляння - це...?

варіанти відповідей

 травма грудної клітки (перелом ребер);

стискання грудної клітки;

травма живота (забій).

Запитання 20

Внаслідок ушкодження внутрішніх органів черевної порожнини виникають такі симптоми...?

варіанти відповідей

біль постійного характеру, який наростає з плином часу;

частота пульсу зростає;

 підвищене слиновиділення.

Запитання 21

До травм скелетно-м’язової системи відпосять?

варіанти відповідей

 переломи кісток;

 пневмоторакс;

травматичний шок;

пошкодження суглобів.

Запитання 22

Непроникні та проникні травми живота можуть бути?

 

варіанти відповідей

 дотичними, сліпими й наскрізними;

повними і порожніми;

верхні і нижні.

Запитання 23

Ознаки пошкодження хребта?

варіанти відповідей

 сильний біль або відчуття тиску в голові, шиї або спині;

поколювання або втрата чутливості в пальцях рук та ніг;

втрата рухових функцій кінцівок;

деформація в області хребта;

судоми;

ускладнене дихання;

всі відповіді вірні.

Запитання 24

Потенційно небезпечне місце - це.....?

варіанти відповідей

місця скупчення людей і тварин;

визначене місце на певній території, де в минулому сталися нещасні випадки та є потенційний ризик їх виникнення, перебування на ній вимагає підвищеної уваги людини;

місце, де навчаються здобувачі освіти.

Запитання 25

Категорично заборонено робити у разі виявлення підозрілого предмета?

варіанти відповідей

 повідомити про знахідку місцеві органи влади;

здавати на металобрухт, намагатися розібрати, кидати у вогонь;

заносити в приміщення, закопувати в землю, кидати в річку;

брати у руки, нагрівати його, бити по ньому.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест