Піідсумкова 10 кл НП зарубіжна

Додано: 27 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 10 клас
Тест виконано: 514 разів
23 запитання
Запитання 1

Античність — це узагальнена назва історичної епохи, культурних та духовних досягнень двох народів:

варіанти відповідей

стародавніх римлян і єгиптян

стродавніх еврейського та єгипетського народів

стародавніх греків та римлян

стародавніх греків і єгиптян

Запитання 2

У чому полягає суть «гомерівського питання»?

варіанти відповідей

Ким був для еллінів творець «Іліади» й «Одіссеї».

Чи справді Гомер народився у місті Смірна.

Чи справді існував на світі Гомер та його авторство «Іліади» та «Одіссеї».

Чи справді він був сліпий з народження.

Запитання 3

Яка тема поеми Гомера «Одіссея»?

варіанти відповідей

Історія царювання Одіссея на острові Ітака.

 Історія кохання Одіссея і Пенелопи.

Історія повернення героя- воїна додому після війни.

Мандрівка Одіссея навколо світу в пошуках пригод.

Запитання 4

Хто став предметом оспівування в сонетах Данте Аліг’єрі? 

варіанти відповідей

Мілісанда Тріполійська

Лаура

Беатріче Портінарі

Елеонора Аквінська

Запитання 5

Провідником Данте по пеклу в «Божественній комедії» став :

варіанти відповідей

Вергілій

Горацій

Гомер

Овідій

Запитання 6

Як називається віршована строфа, якою написана «Божественна комедія»?

варіанти відповідей

гекзаметр

катрен

сонет

терцина

Запитання 7

Вкажіть героїв трагедії В.Шекспіра "Гамлет":

варіанти відповідей

Клавдій

Паріс

Бенволіо

Гораціо

Меркуціо

Полоній

Лаерт

Клеонт

Запитання 8

Назва якого театру пов'язана з іменем В.Шекспіра:

варіанти відповідей

"Сучасник"

"Салют"

"Глобус"

"Блискучий театр"

Запитання 9

Установіть хронологічну послідовність написання творів.

А) "Гамлет" Б)"Божественна комедія" В) "Одіссея" Г) "Іліада"

варіанти відповідей

А) Б) В) Г)

Г) В) Б) А)

 В) Г) Б) А)

Г) Б) А) В)

Запитання 10

Який композитор став для Гофмана взірцем майстерності?

варіанти відповідей

Вагнер

Бетховен

Бах

Моцарт

Запитання 11

Установіть послідовність частин у творі Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер".

А) Бальтазар і Кандіда одружуються

Б )Фея Рожабельверде дарує Цахесу три золоті волосини

В) Бальтазар читає вірші,присвячені коханій

Г) загибель Цахеса

варіанти відповідей

 БВГА 

 ГБВА 

 БАВГ

ГБВА

Запитання 12

Рожабельверде змінила долю Цахеса, тому що:

варіанти відповідей

була доброю й жалісливою

вирішила на Цахесові випробувати залишки свого хисту

їй наказав це зробити Проспер Альпанус

вірила в його високе призначення на землі

Запитання 13

Встановіть відповідність між героями Гофмана, поділеними на два табори, та їхніми    визначальними рисами:

     1)ентузіасти                        2) філістери

А) відсутність високих поривань    Б) розумова обмеженість  В) глибока духовність Г) любов до життєвих благ     Д) щире відчуття краси     Е) накопичення матеріальних благ

  

варіанти відповідей

1)ВГД 2)АДЕ

1)ВД 2)АЕГБ

1)БГЕ 2)АДВ

1)ВЕ 2)АБГД

Запитання 14

Установіть відповідність між творами та їхніми авторами.

1"Осіння пісня" А)А. Рембо

2 "Альбатрос" Б) В.Вітмен

3 "Голосівки" В) П.Верлен

4"О,Капітан" Г) Ш.Бодлер

варіанти відповідей

1В)2В)3А)4Г)

1Б)2Г)3В)4А)

1В)2Б)3А)4Г)

1В)2Г)3А)4Б)

Запитання 15

У своїй теорії Раскольніков ділить людей на:

варіанти відповідей

багатих і бідних

звичайних і "ті, що право мають"

віруючих і невіруючих

 злих і добрих

Запитання 16

За допомогою якого прийому М.Метерлінк у драмі"Синій птах" розкриває характери,почуття тварин,предметів,рослин?

варіанти відповідей

алегоріі

гіперболізації

персоніфікації

оксюморону

Запитання 17

Ідейний зміст роману «Портрет Доріана Грея» полягає в тому, що:

варіанти відповідей

людина покликана жити заради власної насолоди

краса має згубний вплив на життя людини і спонукає до злочину

головне для людини є змістовне, насичене життя та чиста душа

тільки мистецтво здатне зробити життя людини кращим

Запитання 18

Що означає у перекладі з китайської псевдонім Мо Янь?

варіанти відповідей

"говори"

"твори"

"мовчи"

"освітлюй"

Запитання 19

Що на думку Цзяна Дачжі, зробило його генієм:

варіанти відповідей

 гени батьків

 удар блискавки

удар м'ячем

старанність в навчанні

Запитання 20

Біля витоків "нової драми" стояли:

варіанти відповідей

Ч.Діккенс, Б.Шоу, М.Метерлінк, А.Чехов

Г.Ібсен, Б.Шоу, М.Метерлінк, А.Чехов

 Г.Ібсен, Б.Брехт, М.Метерлінк, А.Чехов

В.Шекспір, М.Метерлінк, А.Чехов, Б.Шоу

Запитання 21

Н.Гейман у своїй статті написав, з якою метою в Америці провели опитування про те, який відсоток 10 і 11-річних американців не вміє читати. Для чого його провели?

варіанти відповідей

 щоб визначити кількість необхідних бібліотек

щоб визначити кількість неефективних бібліотек

 щоб визначити кількість необхідних в'язниць

щоб оцінити шкідливість доступу дітей до Інтернету

Запитання 22

Оберіть рядок, де правильно поєднані твори, їх автори та країни, де автори народилися:

варіанти відповідей

1)"Квіти зла"- Данте,Франція,2)"Крихітка Цахес" - Т.Гофман,Бельгія, 3)"Геній"-Мо Янь, Італія,4)"Кораліна"-Ш.Бодлер,Німеччина,5)"Божественна комедія"-Данте, Китай,6)"Синій птах"-М.Метерлінк,Англія.

1) "Квіти зла"-Ш.Бодлер, Італія, 2)"Крихітка Цахес" -Т,Гофман, Німеччина

3)"Геній"- Мо Янь, Китай,4)"Кораліна"-Н.Гейман,Англія, 5)"Божественна комедія"-Данте, Франція,6)"Синій птах"-М.Метерлінк,Бельгія

1) "Квіти зла"-Ш.Бодлер, Франція, 2)"Крихітка Цахес" -Т,Гофман, Німеччина

3)"Геній"- Мо Янь, Китай,4)"Кораліна"-Н.Гейман,Англія, 5)"Божественна комедія"-Данте, Італія,6)"Синій птах"-М.Метерлінк,Бельгія

1) "Квіти зла"-Ш.Бодлер, Франція, 2)"Крихітка Цахес" -Т,Гофман, Бельгія

3)"Геній"- Н.Гейман, Китай,4)"Кораліна"-Мо Янь,Англія, 5)"Божественна комедія"-Данте, Італія,6)"Синій птах"-М.Метерлінк,Німеччина

Запитання 23

У 2012 році китайському письменникові Мо Янь присудили Нобелівську премією з літератури за:

варіанти відповідей

"його важливі літературні роботи, які чітко й серйозно висвітлюють проблеми людської совісті в наш час"

 твори ,в яких «із галюцинаторним реалізмом поєднуються казки, історія і сучасність»

 «за романи і оповідання, в яких фантазія і реалізм, поєднані у світі уяви, що віддзеркалює життя і конфлікти цілого континенту»

 "його майстерність оповіді, за допомогою якої він із великою чуттєвістю зображує сутність японського духу"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест