Перечитайте текст. Дайте відповіді на питання.
Подивіться на наші степи, долини, переліски. Скільки тут краси, яка вона різноманітна! Яке багатство барв, кольорів і відтінків! Правий берег Дніпра горбистий. Горби йдуть немов хвилями. І чим далі хвиля, тим тонші, ніжніші барви накладає на неї сонце. Подивіться на першу. Тут можна розрізнити кожне дерево, навіть стебло соняшника.
Подивіться на другу хвилю. Вона сіра, як отара овець у тумані. Дерева на тих горбах здаються табунами гусей, що опустилися відпочити перед далекою дорогою.
А третя хвиля синя. Вона схожа на пелюстки тендітних пролісків. На ній уже можна тільки вгадати, а не розрізнити лісосмуги, прямокутники полів. Усе це ховається в якомусь серпанку.
На місці крапок поставте пропущені орфограми. Зверніть увагу, що кожне слово під номером.
1)Різдв..яний,
2)осв..ячений,
3)Шев..яківка,
4)тьм..яний,
5)арф..ярка,
6 )розв..язок,
7) духм..яний,
8) глазур..ю,
9) різьб..яр,
10 ) олов..яний,
11) цв..ях,
12)роз..їзд,
13) об..єднувати,
14) гр..юкати,
15) дит..ясла,
16) св..ященик.
Якщо ви правильно виконали завдання, то зазначені цифри в рядках допоможуть прочитати назву міста Вінницької області.
В якому з рядків ви помітили граматичну помилку
Позначте рядки, де наведені приклади складаються з ДВОХ самостійних частин мови
Позначте речення в яких фразеологізми виражені додатком
Все : весняне поле, яблуневий сад діда Петра, розлогий берег Дніпра були покриті дивним сіро - рожевим кольором вранішнього туману.
Якій схемі відповідає речення?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома