18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові.

Додано: 21 квітня 2020
Предмет: Математика, 4 клас
7 запитань
Запитання 1

Знайди значення виразу.

1488 ⋅ 249 =

варіанти відповідей

370512

619512

609412

619612

Запитання 2

Знайди значення виразу:

2081 ⋅ 353 =


варіанти відповідей

634493

734593

724583

733583

Запитання 3

Знайди значення виразу:

1258 ⋅ 127 =

варіанти відповідей

159 766

148 766

149 666

159 728

Запитання 4

Обчисли:

252 : 63 =

варіанти відповідей

4

14

4 (ост. 50)

3 (ост. 62)

Запитання 5

Обчисли:

516 : 62 =

варіанти відповідей

9 (ост. 50)

8

8 (ост. 14)

8 (ост. 20)

Запитання 6

Розв яжи задачу:

Ширина однієї прямокутної ділянки 34 м, довжина 140 м. Знайди довжину іншої прямокутної ділянки з такою самою площею, ширина якої 20 м.

варіанти відповідей

372 м

4760 м

238 м

7560 м

Запитання 7

Розв яжи задачу:

Автомобіль потрібно проїхати 450 км. Перші 3 год він рухається зі швидкістю 85 км/год, а наступні 2 год - зі швидкістю 60 км/год. Скільки кілометрів залишилося подолати лижнику?

варіанти відповідей

375 км

267 км

75 км

234 км

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест