Контрольна робота№2. Тема"Пісні літературного походження.М.Вороний. Т.Шевченко".Українська література.6 клас
Укажіть, куди отаман наказав запорожцям взяти курс ( «Іван Підкова» Т.Шевченка)
. На Катеринославщині у 1871 році народився
Поема як літературний жанр — це твір:
Музику до пісні"Ще не вмерла Україна..."написав:
Яким даром наділив Господь дівчину, обіцяючи її прославити на цілий світ (Легенда про дівчину – Україну):
Твір Миколи Вороного “Євшан-зілля” – це:
Тема поезії Т. Шевченка “Думка”:
Хто автор слів пісні "Як тебе не любити, Києве мій"
Продовжте речення з поеми «Євшан-зілля»»:
«Жив у Києві, в неволі,…»
Урочиста пісня на честь певного героя, визначної події чи держави – це:
Укажіть, символом чого є євшан-зілля в однойменному творі М.Вороного?
Що покладено в основу сюжету твору “Євшан-зілля” М. Вороного?
Зажурився, засмутився...
Вдень не ість, а серед ночі
Плаче , бідний, та зітхає,
Сну не знають його очі.
У цих рядках ідеться про
Віршована форма та яскраві події-ознака твору
Іван підкова в однойменній поемі має козацьке звання
У реченні:
"Шука козак свою долю,
А долі немає. Пішов козак світ за очі..."
Світ за очі-це
Укажіть, кого (що) побачив юнак під впливом пахощів євшан-зілля у поемі «Євшан-зілля"
Що таке лиман?
"Єсть одно оповідання,
Що зворушує у серці
Найсвятіші почування..."-це
Найвідомішою серед стрілецьких пісень є пісня, яка стала одним із національних гімнів
Чорне море всміхнеться, Дніпро зрадіє, доленька доспіє – це
У гімнах Стародавньої Греції оспівували
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома