Пізнаємо Природу

Додано: 22 квітня
Предмет: Природознавство, 6 клас
5 запитань
Запитання 1

Які фактори неживої природи найбільше впливають на життя організмів на луках?

варіанти відповідей

А) Температура, вологість, освітлення

Б) Кількість хижаків, конкуренція

В) Наявність їжі, тип ґрунту

Г) Всі вищезазначені

Запитання 2

Які взаємозв'язки можна спостерігати між рослинами на луках?

варіанти відповідей

А) Конкуренція за світло, воду та поживні речовини

Б) Співпраця, наприклад, запилення квітів комахами

В) Симбіоз, наприклад, грибна коренева система деяких дерев

Г) Всі вищезазначені

Запитання 3

Яким чином тварини впливають на рослини на луках?

варіанти відповідей

А) Тварини можуть поїдати рослини, що впливає на їх чисельність і поширення

Б) Тварини можуть розносити насіння рослин, сприяючи їх розмноженню

В) Тварини можуть утворювати ґрунт, який є поживним середовищем для рослин.

Г) Всі вищезазначені

Запитання 4

Які відмінності у взаємодії організмів з неживою природою на луках і городах?

варіанти відповідей

А) На луках організми більше залежать від факторів неживої природи, таких як дощ і сонячне світло

Б) На городах людина штучно регулює фактори неживої природи, такі як полив і підживлення

В) На луках видове різноманіття організмів більше, ніж на городах

Г) Всі вищезазначені

Запитання 5

Яке значення має вивчення взаємодій організмів між собою та неживою природою на луках і городах?

варіанти відповідей

А) Це допомагає нам краще зрозуміти екосистеми та принципи їх функціонування

Б) Це дозволяє нам розробляти методи збереження біологічного різноманіття

В) Це дає нам можливість отримувати екологічно чисті продукти харчування

Г) Всі вищезазначені

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест