Фізичними тілами називається:
Явища, під час яких одні речовини перетворюються на інші належать до:
Прикладами фізичних явищ є:
Біологічними явищами природи є:
Траєкторія руху тіла:
До складу Сонячної системи належить
Велике кулеподібне небесне тіло, що рухається навколо Сонця по своїй орбіті та не випромінює світла
Яку форму має Галактика Чумацький Шлях?
Сучасні астрономи ділять небо на
Єдина планета в Сонячній системі яка є найхолодніша і лежить на боці
Оберіть планети які належать до планет земної групи
Оберіть правильну відповідь: у якій з перелічених планет найбільше природних супутників відкритих дослідниками
Виберіть з переліку вірні пристосування організмів до водного середовища існування
Яка послідовність правильно відображає передавання енергії в ланцюгу живлення?
Яку назву має глобальна екологічна проблема, унаслідок якої підвищується температура повітря?
Форма симбіозу, за якої співіснування є корисним та обов’язковим для обох симбіонтів:
Сукупність організмів, які пристосувалися до спільного проживання в певному середовищі існування називають...
Встановіть відповідність між термінами та їх визначенням.
1) місячні біоритми
2) добові
3) сезонні
а) виникають внаслідок обертання Землі навколо своєї осі. Мають період близько 24 годин.
б) пов'язані з обертанням Землі навколо Сонця; їх період - 1 рік, (12 )міс.
в) зумовлені обертанням Місяця навколо Землі (з періодом 29,5 діб).
Встановіть відповідність між термінами та їх визначенням.
1 Астрономія
2 Екологія
3 Біологія
4 Хімія
а) наука про речовини, їхні властивості та перетворення
б) наука яка вивчає небесні тіла та Всесвіт у цілому
в) наука про організми, їхнє різноманіття, будову, процеси життєдіяльності
г) наука про зв’язки організмів між собою та з довкіллям
В екосистемах організмами-руйнівниками називають:
Консументом ІІ порядку у ланцюгу живлення є:
варіанти відповідей
Оберіть правильне твердження - ланцюг живлення це...?
Оберіть які є основні типи екосистем?
За малюнком оберіть правильну послідовність ланцюга живлення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома