Пізнаємо різноманіття організмів. Узагальнення. Пізнаємо природу 5 клас НУШ.

Додано: 8 квітня
Предмет: Природознавство, 5 клас
18 запитань
Запитання 1

Живі природні тіла називають

варіанти відповідей

клітинами

організмами

рослинами

тваринами

Запитання 2

Центр керування клітиною - це

варіанти відповідей

ядро

цитоплазма

вакуоля

мітохондрії

Запитання 3

Яка з перелічених клітин не має ядра?

варіанти відповідей

клітина рослини

клітина гриба

клітина тварини

клітина бактерії

Запитання 4

Підземний орган, основними функціями якого є закріплення рослин в грунті та поглинання з нього води з розчиненими речовинами – це:

варіанти відповідей

стебло

пагін

корінь

 листок

Запитання 5

Шапинковими називають гриби

варіанти відповідей

дріжджі

плодове тіло яких утворює ніжку й шапинку

плодове тіло яких утворює шапинку

плодове тіло яких утворює ніжку

Запитання 6

Виберіть малюнок, на якому зображено клітину

варіанти відповідей
Запитання 7

Які гриби використовують для приготування тіста?

варіанти відповідей

цвілеві

дріжджі

шапинкові

отруйні

Запитання 8

Органи, що забезпечують розмноження квіткової рослини

варіанти відповідей

квітка, пагін і листки

 квітка, плід і насінина

корінь, плід і насінина

квітка, листки і насінина

Запитання 9

Оберіть варіант відповіді, у якому перелічені хребетні тварини

варіанти відповідей

риби, ссавці, птахи 

 земноводні, комахи, губки

губки, павуки, риби

 черви, комахи, птахи

Запитання 10

Здатність живих організмів утворювати собі подібних

варіанти відповідей

розмноження

розвиток

фотосинтез

ріст

Запитання 11

Відмінною ознакою тварин є

варіанти відповідей

подразливість

здатність до розмноження

утворення органічних речовин з неорганічних

живлення готовими органічними речовинами

Запитання 12

Виберіть тварин, для яких характерний внутрішній скелет (3 відповіді)

варіанти відповідей

вовк

жаба

краб

медуза

орел

мураха

дощовий черв'як

Запитання 13

Встановіть відповідність між властивостями організмів та їх визначенням

1) живлення

2) ріст

3) розвиток

4) подразливість

А поступове збільшення розмірів, маси організму

Б здатність реагувати на зміни умов середовища

В надходження в організм поживних речовин

Г здатність організмів відтворювати собі подібних

Д зміни у будові організму та його частин

варіанти відповідей

1А 2Б 3В 4Г

1В 2А 3Д 4Б

1Б 2В 3Д 4Г

1Г 2Д 3А 4В

Запитання 14

Виберіть правильну послідовність рівнів організації живого

А клітина

Б орган

В тканина

Г організм

Д система органів

варіанти відповідей

ГДБВА

БВДГА

АВБДГ

АБГВД

Запитання 15

Встановіть відповідність між групами організмів та їх ознаками:

1) рослини

2) тварини

3) гриби

4) бактерії

А живляться готовою їжею, тіло побудоване з органів та можуть утворювати системи органів

Б відсутнє ядро в клітині, швидко розмножуються і поширюються

В живляться самі, утворюючи органічні речовини під час фотосинтезу, розмножуються насінням

Г швидко ростуть, можуть псувати продукти харчування, руйнують рештки інших організмів

варіанти відповідей

1Г 2Б 3А 4Г

1А 2В 3Г 4Б

1В 2А 3Г 4Б

1Б 2В 3Г 4А

Запитання 16

Оберіть спорові рослини (декілька)

варіанти відповідей

 плауни

хвойні

папороті


мохи


квіткові

Запитання 17

Оберіть варіант, у якому перелічені тільки безхребетні тварини

варіанти відповідей

черви, комахи, птахи

губки, павуки, риби

плазуни, ссавці, молюски

риби, ссавці, птахи

черви, молюски, павуки

Запитання 18

Укажи рослину, яка належить до покритонасінних:


варіанти відповідей

сосна

ялина

калина

модрина

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест