На якій відстані тримають фарборозпилювач від поверхні під час фарбування:
Що надає міцності олійним сумішам:
Чим відрізняються полімермінеральні сухі фарби від традиційних вапняно-цементних:
Від чого залежить кількість і кваліфікаційний склад ланки малярів:
Які водні фарби не утворюють водостійки покриття:
До чого призводить товстий шар фарби при фарбуванні поверхні:
Як називаються вузька смуга між гобеленом і стелею:
Звідки починають наклеювати шпалери:
При наклеюванні шпалер відхилення від вертикалі на 1м висоти приміщення допускається:
Якими рухами валика накатують малюнок на поверхні:
Яка витрата ізогіпсу на 1 м2 поверхні за товщини шару 2 мм:
Яким має бути шар шпаклівки на рівній поверхні, мм:
Які фактори сприяють старінню фарбової плівки:
Що є розчинником для водоемульсійних фарб:
Яким інструментом фарбують віконні рами:
Які фарби відносять до вогненебезпечних:
Які пігменти застосовуються при фарбуванні стін вапняними сумішами:
Скільки кольорів має сонячний спектр:
Від чого залежить витрата води для замішування сухої суміші:
Якого походження клей КМЦ:
Через який час після шпаклювання можна починати усунення дефектів:
Визначення кольору водного фарбування за:
При наклеюванні яких шпалер клей наносится лише на поверхню:
Для обклеювання стель консистенція клею має бути:
Які вимоги нанесення клейстеру на шпалери:
Які вимоги нанесення клейстеру на шпалери:
Парову пластину застосовують для:
Які лаки не застосовують для приготування емалевих фарб:
Які механізми не використовуються для приготування малярних сумішей:
Яке призначення має фарбування поверхонь олійними сумішами:
Яке сполучення кольорів може дати сірий колір:
На якій відстані від поверхні яка фарбується водними сумішами треба тримати вудку з форсункою:
Які допоміжні матеріали прискорюють висихання пофарбованих поверхонь:
Упродовж якого часу дозволяється перебувати у свіжопофарбованому олійними фарбами приміщенні:
Як називають фарбові суміші, якщо у їхньому складі відсутні білі пігменти:
До яких видів шкідливих факторів належать вологість, шум, вібрація, освітленість, температура повітря в приміщенні:
Які інструменти використовують при нанесенні рідких шпалер:
Яка життєздатність приготованої шпаклювальної суміші:
Які будівельні роботи потрібно закінчувати до початку малярних робіт:
З якою метою використовується водне фарбування:
Для чого виконують шліфування шпаклювальних шарів:
Які матеріали входять до складу всіх видів шпаклівок:
Фарбувати поверхні перхлорвініловими фарбами необхідно у:
Витягування фільонок можна виконувати при:
Щітка забезпечує високу продуктивність праці при фарбуванні:
Від чого залежить сила зчеплення фарбової плівки:
Адгезія – це:
До основних ахроматичних кольорів відноситься:
Від чого залежить вибір клею:
Який % сикативу додають до фарбової суміші у зимовий період:
Які водні фарби при висиханні значно світлішають:
Через який час можна виконувати торцювання поверхонь, пофарбованих неводними сумішами:
Як називають трафарет з проколами для набивання малюнка:
За якої температури у приміщенні можно виконувати шпаклювальні роботи:
Які основні звязуючі використовують для виготовлення сухих сумішей для внутрішніх робіт:
Яка товщина фінішного шару шпаклівки:
Після якої операції виконують шліфування поверхні:
Які шпалери виготовляють способом шовкографії:
Який колір неможливо одержати при змішуванні:
Чому шпалери внапусток наклеюють від вікна:
Яка припустима вологість бетону і гіпсу під фарбування:
Як називають трафарет з вирізаними отворами для набивання малюнка:
Яким інструментом виконується шорсткувата фактура:
Декоративний розпис повітрям за допомогою різних трафаретів це :
При роботі на якій висоті необхідно робити огородження:
До роботи з електрикою допускаються особи:
Яка мінімальна ширина настилу на помостах і риштуваннях для малярних робіт:
Що дає зміна відстані головки фарборозпилювача від поверхні, що обробляється, при виконанні аерографії:
Які пігменти дають прозорі плівки:
Який технологічний процес виконується в опоряджувальних роботах, що створює опоряджувальну плівку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома