За Ф.Котлером існує ? концепцій управління маркетингом
Задум (підхід) щодо організації маркетингової діяльності, який базується на основній ідеї, ефективній маркетинговій стратегії та конкретному інструментарії досягнення визначених цілей - це..
Прагнення до прибутку є нормальним орієнтиром діяльності фірми. Але обраний нею шлях досягнення визначеної мети не повинен діяти всупереч моральним нормам і довгостроковим інтересам усього суспільства - сутність концепції..
Концепція нового продукту ґрунтується на тому, що він повинен відповідати потребам, які сформуються до моменту, коли продукт ..
Система визначення місця нового товару на ринку серед інших продуктів з урахуванням характеру сприйняття споживачами всіх продуктів-конкурентів...
Система визначення місця нового товару на ринку серед інших продуктів з урахуванням характеру сприйняття споживачами всіх продуктів-конкурентів...
Зовнішнім вираженням художнього конструювання товару / упаковки є..
Художньо-інформаційна виразність товару або упаковки ...
Раціональність організації форми товару або упаковки..
Сукупність властивостей, які характеризують пристосованість конструкції товару до взаємодії зі споживачем (користувачем) з урахуванням фізико-біологічних особливостей людини - це..
Випробування концепції зводиться до того, щоб...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома