ПЛАНУВАННЯ І РОЗРОБЛЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ

Додано: 16 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 34 рази
11 запитань
Запитання 1

За Ф.Котлером існує ? концепцій управління маркетингом

варіанти відповідей

4

6

5

Запитання 2

 Задум (підхід) щодо організації маркетингової діяльності, який базується на основній ідеї, ефективній маркетинговій стратегії та конкретному інструментарії досягнення визначених цілей - це..

варіанти відповідей

характеристика цілей

концепція маркетингу

всі відповіді вірні

Запитання 3

Прагнення до прибутку є нормальним орієнтиром діяльності фірми. Але обраний нею шлях досягнення визначеної мети не повинен діяти всупереч моральним нормам і довгостроковим інтересам усього суспільства - сутність концепції..

варіанти відповідей

збутової

товарної

соціально-етичного маркетингу

Запитання 4

Концепція нового продукту ґрунтується на тому, що він повинен відповідати потребам, які сформуються до моменту, коли продукт ..

варіанти відповідей

на етапі економічного аналізу

на етапі пробного маркетингу

вийде на ринок

Запитання 5

Система визначення місця нового товару на ринку серед інших продуктів з урахуванням характеру сприйняття споживачами всіх продуктів-конкурентів...

варіанти відповідей

сегментація

позиціонування

чесна конкуренція

Запитання 6

Система визначення місця нового товару на ринку серед інших продуктів з урахуванням характеру сприйняття споживачами всіх продуктів-конкурентів...

варіанти відповідей

сегментація

позиціонування

чесна конкуренція

Запитання 7

Зовнішнім вираженням художнього конструювання товару / упаковки є..

варіанти відповідей

екологічність

поєднання яскравих кольорів

естетичність виробу

Запитання 8

Художньо-інформаційна виразність товару або упаковки ...

варіанти відповідей

є концепцією товару

характеризує товар

дає змогу оцінити відповідність зовнішньої форми споживацькій суті та призначенню виробу, відповідність товару стилю та моді

Запитання 9

Раціональність організації форми товару або упаковки..

варіанти відповідей

показує наскільки вдало форма і конструктивне вирішення продукції відображає її головне призначення, функціональні характеристики (динамічність, швидкохідність, легкість), принцип дії та особливості виготовлення. Крім цього, художня виразність набагато залежить від погодженості форми виробу із застосованими в його конструкції матеріалами, а також від узгодження цілого та частин

характеризує концепцію товару

всі відповіді вірні

Запитання 10

Сукупність властивостей, які характеризують пристосованість конструкції товару до взаємодії зі споживачем (користувачем) з урахуванням фізико-біологічних особливостей людини - це..

варіанти відповідей

ергономічність

екологічність

естетичність

Запитання 11

Випробування концепції зводиться до того, щоб...

варіанти відповідей

здійснити аналіз товару

повідомити про товар використовуючи рекламу

подати споживачеві передбачуваний товар і тим самим змінити його ставлення до товару, збудити в нього бажання здійснити купівлю на цьому ранньому етапі розробки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест