Наведіть зміст плану з маркетингу:
Менеджери підприємства зі збуту повинні вирішувати такі завдання:
Вартість товарів і послуг у ринковому господарстві визначається:
Закон попиту затверджує:
Закон пропозиції затверджує:
Параметрами впливу на збут є:
Процес визначення обсягів реалізації продукції за номенклатурою й асортиментом у плановому періоді на основі аналізу потреб споживачів, ринку збуту, конкурентоспроможності продукції це:
На якому етапі ЖЗТ збут різко знижується, і товар знімають з виробництва.
Фаза ЖЗТ характеризується повільним зростанням продажів нового виробу. На цій фазі підприємство найчастіше терпить збитки через невеликі обсяги продажу товарів та значних витрат на організацію розподілу товарів і стимулювання їх збуту.
На якому етапі ЖЗТ можна спостерігати зниження цін, збільшення витрат на рекламу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома