Планування збуту продукції

Додано: 2 травня
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Наведіть зміст плану з маркетингу:

варіанти відповідей

потреби ринку, ціни, собівартість продукції;

дослідження ринку, потреби ринку, покупці, обсяги та способи продаж, конкурентні переваги товару, ціни, реалізація, оплата, транспортування, страхування, митниця, реклама;

порядок транспортування, упаковки, тара, тарні матеріали, терміни поставок.


Запитання 2

Менеджери підприємства зі збуту повинні вирішувати такі завдання:

варіанти відповідей

придбання прав на виробництво або розробка нових товарів і послуг;

аналіз по етапах життєвого циклу всієї номенклатури продукції з метою формування рівнів цін з урахуванням вимог ринку;

планомірне зняття з виробництва товарів, що перебувають на стадії спаду;


розробка довгострокових стратегічних планів підприємства;

визначення масштабів збуту, цін і асортиментної політики підприємства;

виконання технологічних операцій з організації збуту продукції підприємства.

Запитання 3

Вартість товарів і послуг у ринковому господарстві визначається:

варіанти відповідей

індивідуальними витратами товаровиробників;

індивідуально-комплексними характеристиками продукції;

попитом та пропозицією;

суспільно-необхідними витратами робочого часу.

Запитання 4

Закон попиту затверджує:

варіанти відповідей

чим більша ціна товару, тим більший обсяг продажу;

чим нижча ціна товару, тим більший обсяг продажу;

ціна не впливає на обсяг продажу;

немає правильної відповіді.

Запитання 5

Закон пропозиції затверджує:

варіанти відповідей

чим вища ціна товару, тим більше бажаючих його робити;

чим вища ціна товару, тим менше бажаючих його робити;

корисність товару зростає зі збільшенням кількості продажу.

Запитання 6

Параметрами впливу на збут є:

варіанти відповідей

ціна товару;

величина податків;

реклама товарів;

якість товару;

усі відповіді правильні.

Запитання 7

Процес визначення обсягів реалізації продукції за номенклатурою й асортиментом у плановому періоді на основі аналізу потреб споживачів, ринку збуту, конкурентоспроможності продукції це:

варіанти відповідей

планування продажу;

планування збуту;

мета планування.

Запитання 8

На якому етапі ЖЗТ збут різко знижується, і товар знімають з виробництва.

варіанти відповідей

розробка;

зростання попиту;

впровадження;

насичення і занепаду

Запитання 9

Фаза ЖЗТ характеризується повільним зростанням продажів нового виробу. На цій фазі підприємство найчастіше терпить збитки через невеликі обсяги продажу товарів та значних витрат на організацію розподілу товарів і стимулювання їх збуту.

варіанти відповідей

розробка;

впровадження;

зростання попиту:

зрілість (насичення);

спад

Запитання 10

На якому етапі ЖЗТ можна спостерігати зниження цін, збільшення витрат на рекламу.

варіанти відповідей

розробка

впровадження

зростання попиту

зрілість

спад.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест