Яку фігурку із наведених у відповідях треба вставити у центр малюнка, щоб правильно з’єднати жовту, синю та червону лінії на малюнку?
Була стрічка (мал. 1). Її розрізали на частини (мал. 2). У якому порядку потрібно склеїти ці частини, щоб відновити стрічку?
Квадрат, периметр якого – 48 см, розрізали на дві частини і утворили прямокутник так, як показано на малюнку. Знайдіть периметр отриманого прямокутника.
Роман вирізає два види фігур, зображених на малюнку 1. Яку найменшу кількість таких фігур потрібно вирізати Роману, щоб з них скласти модель човна, зображеного на малюнку 2?
З квадратного аркуша паперу зі стороною 4 дм (мал. 1) вирізають фігурки (мал. 2) по лініях сітки. Яка найменша кількість квадратів може залишитися після вирізання таких фігурок?
Фігуру на малюнку 1 розрізали лише на рівні трикутники (мал. 2). Скільки трикутників отримали?
Які три з п'яти частин головоломки можна скласти разом, щоб утворився квадрат? (Частини можна повертати)
З якого із запропонованого у відповідях типу фігур можна скласти фігуру, зображену на малюнку? (Фігури можна обертати та перевертати, але не можна накладати одна на одну)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома