Доповніть правило.
Подовжений м'який приголосний звук позначається на письмі двома однаковими літерами.
Відмітьте слова з подовженими приголосними звуками.
Утворіть слова за схемою. Розташуйте їх в алфавітному порядку.
Гра "Доміно". Відновіть слова. Розставте частини слів у правильній послідовності.
Утворіть слова за зразком: уміти - уміння,
читати - ..., малювати - ...,
запитати- ..., знати -... .
Відгадайте загадки.
1) Ношу його багато років, а ліку йому не знаю.
2) На вазі не зважиш, на базарі не купиш.
3) На стелі в куточку висить сито, не руками звито.
Яким словам відповідає звукова схема?
⌈−ο −ο ≕ο⌉
Заповніть пропуски.
Навча...я - це головне завда...я учнів. Умі...я та стара...я запорука успіху. На уроці чита...я ми прочитали цікаве оповіда...я.
Прочитайте, вставте пропущуні слова.
Ліс уміє вітер і воду скоряти. Налетить вітер на ... . Та не можне пробитися в ліс крізь ... дерев. ... сонця не доходить до землі через густе ... . Вода від талого снігу не висихає. Вона іде до ... дерев і кущів.
Затишно пташкам у лісі. Чути їх веселе ... .
Знайдіть помилки у тексті. Підрахуйте їх кількість.
Сонце щедро лило проміня на землю. Я пішов до лісу. Гілясті дуби і кучеряві липи ще чорні. Але навколо святково, весело. Скрізь синіли пролліски, пахло весною і житям. Серед галявини сиділа дівчинка. Вона дістала альбом, колльорові олівці і займалася малюваням весняних квітів. Я з захопленям милувався роботою дівчинки.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома