Поетичне бачення світу

Додано: 14 квітня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 945 разів
24 запитання
Запитання 1

Якщо коротко, то хайку чи хоку -- це вірш в якому:

варіанти відповідей

5 рядочків, 15 складів

 3 рядочки, 17 складів

17 рядочків, 3 склади

33 рядочки і 7 складів

Запитання 2

Про кого з поетів йде мова: «Народився в сім’ї самурая. При народженні отримав ім’я Кіндзаку, а досягнувши повноліття - Мунефуса»?

варіанти відповідей

Генрі Логфелло

Роберт Бернс

Джанні Родарі

Мацуо Басьо

Запитання 3

Гітчі - Маніто з поеми Г. Лонгфелло «Пісня про Гайавату» — це ...

варіанти відповідей

мисливець

великий дух, божество 

шаман 

індіанець

Запитання 4

Ліричний герой – це…

варіанти відповідей

автор ліричного твору

поетичне «я» автора в ліричному творі

персонаж поеми 

Запитання 5

Рядок вірша «Моя мрія  лине вгору навздогін вітрам» належить:

варіанти відповідей

а) Мацуо Басьо; 

б) Р. Бернсу;  

в) Дж. Родарі

Запитання 6

Символом миру у « Пісні про Гайавату» є

варіанти відповідей

томагавк

орел

люлька

вогнище

Запитання 7

Основною темою хайку М. Басьо є:

варіанти відповідей

боротьба із соціальною несправедливістю

значення поета і поезії

світ природи і людини в ньому

прославлення імператора

Запитання 8

Встановити відповідність Поет – країна

1. Мацуо Басьо              А. Японія

2. Р. Бернс                      Б. Італія

3. Дж. Родарі                  В. Шотландія

варіанти відповідей

1 А, 2 В, 3 Б

1 А, 2 Б, 3 В

1 В, 2 А, 3 Б

Запитання 9

Вислів "без глянцю", вжитий у вірші Джанні Родарі означає...

варіанти відповідей

Прекрасне, сучасне

Недороге, зрозуміле всім

Вигадане, фантастичне

Правдиве,без прекрас

Запитання 10

Яка пора року зображена у хайку:

Квітучі сливи,

Ніжні верби...і подібні до них

Молоді хлопці, жінки!

варіанти відповідей

Зима

Осінь

Літо

Весна

Запитання 11

Джанні Родарі лауреат ...

варіанти відповідей

Нобелівської премії

Премії імені Г.К. Андерсена 

Премії миру

Запитання 12

Яка пора року зображена у хайку:

Квітучі сливи,

Ніжні верби...і подібні до них

Молоді хлопці, жінки!

варіанти відповідей

Зима

Осінь

Літо

Весна

Запитання 13

До чого закликає автор поезії "Листівки з видами міст"?

варіанти відповідей

Купувати поштові листівки з видами міст

Заглянути за картинки і побачити реальне життя

 Порівнювати красу з життям

Помічати красу архітектурних пам'яток

Запитання 14

Про кого з поетів йде мова: «Народився в сім’ї самурая. При народженні отримав ім’я Кіндзаку, а досягнувши повноліття - Мунефуса»?

варіанти відповідей

Генрі Логфелло

Роберт Бернс

Джанні Родарі

Мацуо Басьо

Запитання 15

Автором рядка «Картинки – веселі, життя – суворе» є: 

варіанти відповідей

Мацуо Басьо

Р. Бернс

Дж. Родарі 

Г. Лонгфелло

Запитання 16

Визначте тему вірша "Моє серце в верховині"

варіанти відповідей

Боротьба за свободу рідного краю

Любов до Батьківщини

Опис гірської природи

 Заклик до боротьби за незалежність

Запитання 17

Мацуо Басьо - видатний поет:

варіанти відповідей

Китаю;

Кореї;

Японії;

Америки.

Запитання 18

Наявність у хайку слів та словосполучень "сніг", "сакура", "квітучий персик","хризантема" є прикладом використання:

варіанти відповідей

метафор;

епітетів;

"сезонних слів";

повторів.

Запитання 19

З якого вірша рядки: "Прощавайте, сині гори, білії сніги,

Прощавайте,темні звори й світлії луги!"

варіанти відповідей

"Моє серце в верховині";

"Пісня про Гайавату";

"Чесна бідність".

Запитання 20

Псевдонім Мацуо Басьо перекладається як :

варіанти відповідей

"бананове дерево";

"банановий сік";

"бананове тістечкр";

"банановий листок".

Запитання 21

Генрі Лонгфелло - поет:

варіанти відповідей

американський;

англійський;

канадський;

італійський.

Запитання 22

Ім'я Гайавата означає:

варіанти відповідей

добро;

герой;

учитель;

творець.

Запитання 23

Гітчі _Маніто закликав:

варіанти відповідей

взяти в руки зброю;

закопати зброю;

виготовити зброю;

помиритись.

Запитання 24

Гітчі-Маніто - це:

варіанти відповідей

вчитель;

Владика Життя;

товариш;

Бог.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест