Відредагований тест Величко С. В.
Басьо - літературний псевдонім, утворений від назви дерева. Якого?
Хайку - неримований японський вірш, який має таку структуру:
Яким словом закінчується хайку
На всохлу гілку
сів ночувати крук.
Глибока...?
Мандрівник - і все:
це тепер моє ім'я.
Йде ... дощ.
Який епітет пропущено в останньому рядку?
Для хайку характерне використання сезонних слів. На яку пору року вказують назви птахів соловей, жайворонок?
Роберта Бернса вважали поетичним голосом країни, яка майже два тисячоліття відстоювала свою незалежність. Про яку країну йдеться?
В якому рядку автор стверджує головну ідею твору:
Відчуття нестримності, польоту, безмежності у вірші Роберта Бернса втілено в образі...
Скільки разів у вірші Роберта Бернса вжито слово farewel (прощання)?
У вірші Роберта Бернса антитеза представлена в образах...
У перекладі М.Лукашем вірша Р.Бернса епітетом буйний, бистрий означено стихію...
Які кольори названі в тексті вірша Р.Бернса?
"Прощавайте, темні звори й світлії луги..." Що означає діалектне слово "звори", яке використав перекладач М.Лукаш?
В оригіналі вірша Р.Бернса серце - душа порівнюються з оленем - символом гірської Шотландії, а в перекладі М.Лукаша використані інші образи. Які?
Ліричного героя вірша Р.Бернса переповнює настрій...
Поема "Пісня про Гайавату" - це розповідь про культуру...
Який твір його автор назвав "поемою великої віри в Америку"?
"Від червоного бескета
одломив рукою камінь
і зліпив із нього..."
Що зробив Владика Життя Гітчі-Маніто?
На поклик Гітчі-Маніто зібрались племена. "В їх очах - смертельний виклик.
в їх серцях - звіряча лютість..." А в чому це проявилось?
Яке "мудре слово і пораду" дав Гітчі-Маніто племенам, що зібрались на його поклик?
Встановити відповідність: Поет – країна
1. Мацуо Басьо А. Японія
2. Р. Бернс Б. Італія
3. Дж. Родарі В. Шотландія
Вислів "без глянцю", вжитий у вірші Джанні Родарі "Листівки з видами міст", означає...
Джанні Родарі - лауреат ...
До чого закликає автор поезії "Листівки з видами міст"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома