Поетичне бачення світу

Додано: 23 лютого 2021
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 186 разів
12 запитань
Запитання 1

Автором хоку є:

варіанти відповідей

а) Мацуо Басьо   

б) Р. Бернс   

 в) Дж. Родари

Запитання 2

Як перекладається псевдонім Басьо?

варіанти відповідей

бананова пальма

крила метелика

філософія дзен

Запитання 3

Будова хайку?

варіанти відповідей

3 рядки :17 складів

4 рядки: 21 склад

3 рядки: 21 склад

Запитання 4

Приналежність до якої країни має Роберт Бернс?

варіанти відповідей

Англія

Шотландія

Ірландія

Запитання 5

Чому Роберта Бернса називають національним героєм?

варіанти відповідей

оспівував рідну Шотландію

боровся за визволення земель Шотландії

переїхав із Шотландії

Запитання 6

У якому рядку є антитеза?

варіанти відповідей

рідний край - вольності розмай

білії сніги-світлії луги

батьківщина- чужина

Запитання 7

Гітчі-Маніто, зібравши всі індіанські племена...

варіанти відповідей

закликав їх до об'єднання

доручив попрацювати над змінами традицій

пояснив причини численних війн

"посіяв" ворожнечу між давніми друзями

Запитання 8

Укажіть, що НЕ є характерним  для японської поезії.


варіанти відповідей

філософські роздуми

відображення уявлень про красу в поезії митця

опис стану природи   

одухотвореність природи      

сприйняття природи незмінною

Запитання 9

Укажіть, який настрій створюють хайку Басьо.


варіанти відповідей

бурхлива радість

 глибокий відчай

тихий смуток

гірке розчарування

цілковита байдужість

Запитання 10

Укажіть століття, у якому жив Р. Бернс.



варіанти відповідей

XV ст.

XVI ст.

 XVIII ст.

XIX ст.

 XX ст.

Запитання 11

Укажіть, до чого в поезії «Моє серце в верховині» звертається автор.





 

варіанти відповідей

 до океану

до гір

до пісків

до трави

до неба

Запитання 12

7. Ліричний герой - це ...

варіанти відповідей

а) герой, який обов'язково тотожний авторові

б) автор вірша, який його написав

в) прототип у творі

г) образ автора в ліриці, його поетичне "я"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест