Поетичне бачення світу

Додано: 5 квітня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Своєрідність культури Японії полягає у її тісному зв'язку з

варіанти відповідей

політикою

філософією та природою

реальним життям

вигаданим життям

Запитання 2

Хайку (хоку) - це

варіанти відповідей

традиційний японський вірш

традиційний американський вірш

традиційний китайський вірш

традиційний англійський вірш

Запитання 3

Яким темам присвячені хайку Мацуо Басьо?

варіанти відповідей

а) Значення поета й поезії

б) Кохання,взаємини людини й суспільства

в) Природа, взаємини людини і природи

г) Взаємини у родині й природі?

Запитання 4

До якої країни належить Роберт Бернс?

варіанти відповідей

Швеція

Швейцарія

Шотландія

США

Запитання 5

Де за словами Р. Бернса його серце і душа?

варіанти відповідей

У піснях

У творах

В верховині

На полонині

Запитання 6

"Пісня про Гайявату" описує самобутню культуру племен

варіанти відповідей

індійців

папуасів

індіанців

індусів

Запитання 7

Символом чого виступає Люлька згоди ?

варіанти відповідей

Символом добровільного примирення і єднання

Символом верховного бога

Символом ворожнечі

Символом згубної дії тютюну

Запитання 8

Гітчі-Маніто скликав усі індіанські племена, щоб

варіанти відповідей

об'єднатися у боротьбі із ворогом

обрати верховного бога

подолати злого духа Меджісогвона

навічно припинити сварку та ворожнечу

Запитання 9

Джанні Родарі - письменник якої країни?

варіанти відповідей

Індія

Іспанія

Ірландія

Італія

Запитання 10

У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки

варіанти відповідей

Мацуо Басьо

Г. Лонгфелло

Р. Бернс

Дж. Родарі

Запитання 11

Який художній засіб використовує автор у цих рядках: " В зброї всі, в яскравих фарбах, Як дерева в час осінній, Наче небо на світанні, Всі зійшлись вони в долині..." ?

варіанти відповідей

Уособлення

Метафору

Алітерацію

Порівняння

Запитання 12

Перу якого поета належить вірш " Листівки з видами міст" ?

варіанти відповідей

Мацуо Басьо

Р. Бернса

Г. Лонгфелло

Дж. Родарі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест