Поетичне бачення світу

Додано: 6 квітня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
10 запитань
Запитання 1

Яку країну представляє Мацуо Басьо?

варіанти відповідей

Китай

Японія

Таджикістан

Корея

Запитання 2

Визначте ознаки хоку

варіанти відповідей

прозова форма

відстутня рима

17 складів

має кілька сюжетних ліній

3 рядки

натяк

простота форми

великий за обсягом

Запитання 3

Правила складання хоку

варіанти відповідей

1 рядок і 2 рядок - фіксуємо явище або певну подію

складаємо план сюжетних ліній

продумуємо кількість персонажів твору

3 рядок - робимо своєрідний висовок, узагальнення

придумати назву хоку

Запитання 4

Який музичний інструмент є традиційним на батьківщині Роберта Бернса?

варіанти відповідей

гітара

сопілка

волинка

віолончель

Запитання 5

Тема поезії "Моє серце в верховині..."

варіанти відповідей

Духовне переродження.

Життя і смерть, дружба і зрадництво.

Роль мистецтва у житті людини.

Любов до рідного краю.

Запитання 6

... - великий твір (як правило, віршований), у якому зображені значні події та яскраві характери персонажів, органічно поєднуються елементи лірики і епосу

варіанти відповідей

роман

поема

оповідання

ода

Запитання 7

Індіанські народні символи

варіанти відповідей

Сопілка, шабля

Рушниця, карта

Томагавк, люлька миру

Золото, меч розбрату

Запитання 8

Ідея твору "Пісня про Гайавату"

варіанти відповідей

потрібно жити в мирі і злагоді


викриття пристосуванства, підлабузництва

радість життя і відкриття світу

краса весняної природи

Запитання 9

... - образне значення, влучна характеристика особи, предмета або явища, яка підкреслює їх суттєву ознаку, дає ідейно-емоційну оцінку

варіанти відповідей

анафора

епітет

інверсія

протиставлення

Запитання 10

Настрій поезії "Листівки з видами міст"

варіанти відповідей

примирення, перехід від печалі до радості

переповнення почуттям вольності, свободи, патріотизму

сумний, бо закоханого не помічають


радісний, піднесений, змінюється на сумний


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест