Поетичне бачення світу (Мацуо Басьо, Роберт Бернс, Генрі Лонгфелло, Джанні Родарі)

Додано: 6 квітня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
Тест виконано: 5 разів
9 запитань
Запитання 1

Про кого з поетів йде мова: « Поет став відомим, але потерпав від бідності. Тому один з його учнів , син багатого торговця, умовив батька подарувати вчителеві невелику хатинку біля озера…» 

варіанти відповідей

Роберт Бернс       

Генрі Лонгфелло    

Мацуо Басьо       

Джанні Родарі      

Запитання 2

    Встановіть відповідність.

1. Мацуо Басьо            А. Шотландія

2. Роберт Бернс            Б. Японія

3. Генрі Лонгфелло      В. Італія

4. Джанні Родарі           Г. Америка


варіанти відповідей

1Б, 2А, 3В, 4Г

1Б, 2Г, 3А, 4В

1Б, 2А, 3Г, 4В

1Б, 2В, 3Г, 4А

Запитання 3

       З’єднайте автора з його твором.

 

1. Мацуо Басьо           А. « Моє серце в верховині…»

2. Роберт Бернс           Б. « Пісня про Гайявату»

3. Генрі Лонгфелло     В. « Листівки з видами міст»

4. Джанні Родарі         Г. « Жабка стрибне, сплеск пролунає


варіанти відповідей

1В, 2А, 3Б, 4Г

1Г, 2А, 3Б, 4В

1Б, 2А, 3В, 4Г

1Г, 2А, 3В, 4Б

Запитання 4

  Своєрідність культури Японії полягає у її зв’язку з:

варіанти відповідей

політикою;  

філософією та мистецтвом;


реальним життям.

культурою

Запитання 5

  Хайку (хоку) складається з … рядків:

варіанти відповідей

3

4

5

2

Запитання 6

  У поемі Г. Лонгфелло використовуються міфи:

варіанти відповідей

англійців;           

 американців;


північноамериканських індіанців.  

південоамереканських індіанців

Запитання 7

Автором рядка «Картинки – веселі, життя – суворе» є:

варіанти відповідей

Мацуо Басьо; 

Р. Бернсу;   

Дж. Родарі

Г. Лонгфелло

Запитання 8

   Рядок вірша «Моя мрія  лине вгору навздогін вітрам» належить:

варіанти відповідей

Мацуо Басьо;   

Р. Бернсу;    

Дж. Родарі

Г. Лонгфелло

Запитання 9

  Гітчі-Маніто з поеми Г. Логфелло «Пісня про Гайавату» -це…

варіанти відповідей

великий дух;     

мисливець;     

верховний вождь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест