Спираючись на подану карту, можна схарактеризувати зовнішньополітичну діяльність гетьмана
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«Після раптового вторгнення запорожців у табір Османа турками оволоділа паніка: сам Осман, який ще недавно думав, що немає нікого у світі могутнішого за нього, тепер на власні очі побачив усю хиткість свого становища...»
В уривку йдеться про
Укажіть портрет гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного
Участь українських козаків у Хотинській війні
У якому році відбулася подія, описана в уривку з історичного джерела: «...султан турецький Осман підійшов до Хотина з військом, що перевищувало християнські сили в десятки разів, і зупинився на відстані однієї милі від поляків... 18 серпня турецьке військо напало на польський табір, на ту частину, де були козаки. А козаки об'єдналися й, перехрестившись, почали бити чужинців, поки ті... не почали тікати...»?
З іменами діячів, зображених на портретах, пов’язано
У народній пісні: «…Була Варна здавна славна – / Славнiшiї козаченьки, / Що тую Варну дістали, / I в нiй турків забрали…» уславлено часи
Якою була мета походу, зображеного на картосхемі?
1615 р. - це рік нападу козаків на турецьке місто
Хотинська війна тривала протягом
Куди вступив П. Конашевич-Сагайдачний разом із Військом Запорозьким, щоб покращити рівень освіти серед козаків?
Визначте країну, про яку йде мова. За словами Івана Франка, «...здобувши перший рішучий відсіч під Хотином в 1621 році, почала скочуватися з зеніту своєї величі та сили».
Укажіть навчальний заклад, учнем якого був Петро Конашевич-Сагайдачний
Де було розташовано найбільший невільницький ринок у Криму, куди спрямував козацькі сили гетьман П. Конашевич-Сагайдачний?
Яка причина змушувала козаків вирушати в морські походи?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома