Часткове або повне порушення цілісності кістки, спричинене впливом на неї механічної сили називають
Пошкодження цілісності кістки з одночасним пошкодженням шкірних покривів (появою рани або декількох ран) у ділянці перелому -
Ознаками закритого перелому кісток кінцівки є
Переломи, які виникли у результаті поранень кулями або осколками і супроводжуються пошкодженням цілісності м’яких тканин і шкірних покривів називаються
Перед наданням допомоги необхідно переконатися у тому,
Чи можна вправляти кінці та уламки зламаних кісток?
Чи можна накладати шину до рани або фіксувати до місця перелому?
Знерухомлення пошкодженої частини тіла це
Загрозливий для життя стан, який виникає при ускладнених переломах та вивихах -
Алгоритм дій, якщо у постраждалого ознаки відкритого перелому (виберіть вірний варіант)
Порядок дій якщо у постраждалого ознаки закритого перелому (виберіть вірний варіант)
За пошкодженням зовнішніх покривів тіла переломи розрізняють:
Ознаки закритого перелому:
За походженням вивихи класифікують:
Ознаки повного вивиху:
Стійке ненормальне зміщення кінців кісток, яке перевищує межу допустимої фізіологічної активності:
Необхідні заходи домедичної допомоги при переломах і вивихах:
Загрозливий для життя стан, який виникає при ускладнених переломах та вивихах:
Яке визначення "іммобілізація" відповідає дійсності?
Що таке перелом?
Що з переліченого можна використати в якості шини
перелом це
ознаки закритого перелому
домедична допомога в разі вивихів
типи вивихів за часом
Переломи поділяються на:
Ознаки переломів:
Ознаками вивиху є:
Що не можна робити з потерпілим при переломі хребта?
За пошкодженням зовнішніх покривів тіла розрізняють ...
При вивихах необхідно:
При переломах у жодному разі не можна:
Яке визначення "іммобілізація" відповідає дійсності?
Що з переліченого можна використати в якості шини
Які переломи завжди супроводжуються кровотечею?
Переломи, коли зміщуються поверхні відламків кісток - це...
Чого не можна робити при наданні домедичної допомоги при переломах і вивихах?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома