Поняття про зміст освіти, його складові елементи

Додано: 17 квітня 2020
Предмет:
Тест виконано: 31 раз
10 запитань
Запитання 1

Виберіть із перерахованого нижче найбільш точне визначення поняття „зміст освіти”:

варіанти відповідей

сукупність знань про природу, суспільство і людське мислення;

система наукових знань, умінь і навичок, засвоєння й набуття яких закладає основи для розвитку та формування особистості; 

система наукових знань, якими учні оволодівають у навчальному закладі;

сукупність знань, умінь і навичок, необхідних для суспільного життя.

Запитання 2

Оберіть варіанти відповідей: від чого залежить зміст освіти на кожному етапі суспільного буття:

варіанти відповідей

рівня розвитку науки та економіки, 

специфіки системи народної освіти певної країни, 

відведеного на освіту часу,

теоретичного і практичного значення окремих галузей науки в загальній системі людських знань,

досвіду творчої діяльності й формування всебічно розвинутої особистості,  

економіки і виховання,

завдань суспільства і держави у галузі політики.

Запитання 3

Вкажіть  принципи відбору змісту освіти (за В.В. Красовським):

варіанти відповідей

принцип відповідності змісту освіти соціально-економічним потребам;

принцип врахування сторін при визначенні змісту освіти, що передбачає співвіднесення навчального матеріалу, форм, способів і засобів процесу освіти;

принцип забезпечення вивчення української мови, літератури, історії та географії України тощо;

принцип формування в учнів навичок осмислення фактів та наукових ідей, предметом яких є навколишнє середовище як у локальному, так і в глобальному вимірах, застосування їх у повсякденному житті;

принцип  структурної  єдності  змісту  освіти  на  різних  рівнях  його  формування: теоретичне представлення, навчальний предмет, навчальний матеріал, педагогічна діяльність, особистість учня.

Запитання 4

Основними напрямками реформування змісту освіти є:

варіанти відповідей

Наукове обґрунтування загального мінімуму знань.

Диференціація змісту освіти.

Підвищена увага до вивчення математики.

Інтеграція навчальних курсів.

Пріоритет предметів навчального циклу.

Відображення культурно-національного компоненту у змісті освіти.

Спрямованість на самостійне отримання, аналіз та застосування інформації.

Вдосконалення документів, в яких визначається зміст освіти (навчальних планів, програм,підручників).

Запитання 5

Складовими елементами змісту освіти є:

варіанти відповідей

знання,

уміння,

навички,

досвід.

Запитання 6

Який вид освіти передбачає оволодіння знаннями з основ наук і підготовку учнів до отримання професійної освіти:

варіанти відповідей

загальна,

політехнічна,

професійна.

Запитання 7

Оберіть шляхи оволодіння політехнічними знаннями у процесі навчання в загальноосвітніх навчально-виховних закладах: 

варіанти відповідей

вивчення основ наук,

заняття з трудового і виробничого навчання, 

практичні заняття в шкільних майстернях та міжшкільних навчально-виробничих комбінатах, 

спостереження за природою і діяльністю людей,

екскурсії на виробництво

Запитання 8

За законом України «Про освіту» виділяють такі види освіти:

варіанти відповідей

формальна, 

спеціальна, 

неформальна,

педагогічна,

інформальна,

технічна. 

Запитання 9

Яка освіта за Законом «Про освіту» здобувається, як правило, за освітніми програмами та не передбачає присудження визнаних державою освітніх кваліфікацій за рівнями освіти, алде може завершуватися присвоєнням професійних та/або присудженням часткових освітніх кваліфікацій?

варіанти відповідей

формальна,

спеціальна, 

неформальна,

педагогічна,

інформальна.

Запитання 10

Вкажіть варіанти відповідей, які містять рівні освіти за законом «Про освіту» (2017):

варіанти відповідей

дошкільна освіта, 

початкова освіта, 

базова середня освіта,

повна загальна середня освіта,

профільна середня освіта,

фахова перед вища освіта,

науковий рівень вищої освіти,

вища освіта.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест