Порівняння чисел у межах 20

Додано: 4 квітня 2022
Предмет: Математика, 1 клас
Тест виконано: 13 разів
11 запитань
Запитання 1

Порівняй

10 + 7 ... 17

варіанти відповідей

10 + 7 > 71

10 + 7 <71

10 + 7 = 17

10 + 7 > 17

Запитання 2

Порівняй

18 + 0... 18 + 1

варіанти відповідей

18 + 0 = 18 + 1

18 + 0 > 18 + 1

18+ 0 < 18 + 1

Запитання 3

Обчисли

2 + 8 + 7 =

варіанти відповідей

28

18

12

17

Запитання 4

Обчисли

6 + 4 + 5 =

варіанти відповідей

10

15

14

19

Запитання 5

Обчисли

19 + 1 =

варіанти відповідей

18

19

20

Запитання 6

Обчисли

20 - 1 =

варіанти відповідей

9

19

91

Запитання 7

Розв'яжи задачу і познач правильний розв'язок

У Марійки два олівці жовтого кольору і чотири олівці блакитного кольору. Скільки у Марійки всього олівців?

варіанти відповідей

2 + 4 = 6 (ол.)

4 - 2 = 2 (ол.)

2 + 4 = 6 (з.)

2 + 3 = 5 (ол.)

Запитання 8

Розв'яжи задачу і познач правильний розв'язок

У Марічки шість олівців. Два з них жовтого кольору, а решта - блакитного.

Скільки у Марійки олівців блакитного кольору?

варіанти відповідей

2 + 4 = 6 олівців блакитного кольору.

6 - 4 = 2 олівці блакитного кольору.

6 - 2 = 4 олівці блакитного кольору.

2 + 4 + 6 =12 олівців блакитного кольору.

Запитання 9

Розв'яжи задачу. Познач правильний розв'язок.

У Тимура було 10 гривень. Він купив зошит за 2 гривні. Скільки грошей залишилось у Тимура?

варіанти відповідей

10 + 2 = 12 гривень залишилось у Тимура.

10 - 2 = 8 гривень залишилось у Тимура.

10 -5 = 5 гривень залишилось у Тимура.

2 + 10 = 12 гривень залишилось у Тимура.

Запитання 10

Розв'яжи задачу. Познач правильні розв'язки. Дощ почався об 11 годині дня і йшов 3 години. О котрій годині дощ закінчився?

варіанти відповідей

о 14 год

о 13 год

о 2 годині дня

Запитання 11

Розв'яжи задачу. Познач правильний розв'язок.

Маринка купила 10 льодяників та 2 тістечка.

На скільки менше Маринка купила тістечок, ніж льдяників?

 

варіанти відповідей

на 8 тістечок менше

на 8 тістечок більше

12 смаколиків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест