У разі виникнення короткого замикання на землю на щиті:
У випадку спрацювання сигналізації контролю нагрівання букс(СКНБ) на щиті:
У разі вимушеної зупинки пасажирського поїзда на перегоні, якщо рух поїзда не може бути відновлений протягом 20 і більше хвилин і немає можливості утримувати поїзд на місці на автогальмах, провідники за сигналом машиніста «Гальмувати» повинні привести в дію ручні гальма:
При виявленні пожежі у вагоні провідник зобов’язаний:
За виявлення несправності електрообладнання, пультів та щитів управління провідник повинен:
При виникненні саморозчепу у поїзді провідники, після зупинки вагонів повинні:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома