Прихильники нового напряму прагнули вільно та узагальнено передавати матеріальний світ. Вони не були об'єднані ні загальною програмою, ні загальним методом, кожен із них — яскрава творча індивідуальність, кожний залишив свій слід у мистецтві.
До французьких майстрів-постімпресіоністів НЕ належать ...
Одним із творчих досягнень живописця стало опанування секретами колірного контрасту. За життя було продано лише одну картину. Оберіть художника.
Живопису невтомного мандрівника притаманні символічність образів, підкреслена декоративність, використання спрощених форм і яскравих кольорів, що ніби «звучать». Поїхав жити на острів Хіва-Оа (Маркізькі острови) там і помер.
Натюрморти художника зазвичай складаються з простого посуду і плодів. Доповнення драпіровками надає рухливості композиціям, завжди збалансованим і динамічним. Відкрив методи зображення, що згодом стали мовою кубізму.
Основна тема творчості — розваги й побут паризької богеми. Ці сценки він відтворював майстерно, іронічно, гротескно. Митець одним із перших почав малювати афіші співачок і танцівниць кабаре.
Живописна техніка — нанесення фарб на полотно у вигляді маленьких точок або квадратів, які під час сприйняття картини з певної відстані оптично зливаються.
Ця розмальовка нагадує картину ...
У техніці пуантилізму створив картину Жорж-П'єр Сера
Палким прихильником пуантилізму став Поль Сіньяк. Оберіть ойго картину.
У музичному мистецтві основоположником імпресіонізму став французький композитор
У циклі фортепіанних прелюдій композитор звертався до жанрів музичного портрета («Менестрелі», «Дівчина з волоссям кольору льону»), пейзажу («Вітрила», «Тумани», «Сліди на снігу»).
Створював романси на вірші поетів-символістів; програмні твори, у яких відчутний інтерес до фольклору («Іспанська рапсодія» для оркестру), картин природи («Гра води», цикл «Відображення» для фортепіано»)
У стилістиці цього композитора домінують енергійні, нерідко екзотичні ритми, барвиста гармонія, милування «прекрасною миттю».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома