Ідею кінетизму одним із перших реалізував Володимир Татлін. Оберіть його роботу.
Швейцарський скульптор-кінетист ... свої композиції створював із металобрухту і промислового сміття. Знаменитий паризький «Фонтан Стравинського» він виконав разом із дружиною Нікі де Сент-Фалль. За допомогою спеціальних механізмів 16 скульптур-мобілів рухаються під музику композитора.
Творця відеороботів, вважають піонером відеоарту — напряму медіа-мистецтва, що використовує для вираження художніх концепцій відеотехніку.
Представник кінетизму, став одним з основоположників кібернетичного мистецтва. Спочатку він створював динамічні скульптури, а потім висунув утопічну, але привабливу, ідею проєкту цілого кібернетичного міста.
Досягав оптичних тривимірних ефектів за допомогою геометризованих абстракцій із контрастних частинок і смуг. Він експериментував з кристалічними формами й решітчастими структурами. За рахунок змін кольору і форми фігури наче вигиналися, в іншому разі — ніби мерехтіли.
Цей творчий метод характеризується економією засобів виразності, уникненням прикрас, простотою форм.
«Музика мінімалізму не для того, щоб її слухати, а для того, щоб не звертати на неї ніякої уваги», — писав її першовідкривач ексцентричний Ерік Саті. У такій музиці численні й довготривалі повторення обраної звукової моделі (звуку, акорду, частіше мотиву з мінімумом варіацій) або стан спокою (гул басів); консонантна гармонія; стійкий ритм набувають медитативного характеру?
Відомий сучасний український художник Анатолій Криволап є майстром нефігуративного живопису. Його картини, що ставлять цінові рекорди на світових аукціонах, вражають експресією кольору і неповторним авторським стилем, що має риси мінімалізму. Оберіть його картину.
Одним з явищ сучасності є концептуальне мистецтво. Воно кидає глядачеві інтелектуальний виклик, змушуючи замислитися над авторським задумом, сенсом. Концептуалісти ставлять своїм завданням матеріальне втілення певної художньої ідеї (так званого концепту). Одним із засновників концепт-арту став .
Слова «художній образ», «твір» у постмодернізмі витісняються й замінюються на ...
Просторова композиція з найрізноманітніших речей, зазвичай, побутових предметів, і сучасних технологій (кіно, відео, інтернет).
Короткий спектакль, спланований у певному місці й у певний час. Від традиційного театру він відрізняється імпровізаційністю — є певний сюжет, але немає написаних ролей.
Імпровізація стає тотальною: немає навіть сценарію, планується лише початок дії, а продовження і кінець — непередбачувані, адже до дії активно залучають глядачів.
Заздалегідь зібрані учасники здійснюють попередньо обговорені масові акції.
Бернар Прас створив інсталяцію-алюзію на роботу ...
Першим обґрунтував і втілив у своїх творах концепцію «полістилістики» — визначальну для музичного постмодернізму. Вона передбачає цілеспрямоване поєднання відмінних стильових елементів, цитат і алюзій (натяків). Відкритість композитора до безмежного світу музичних стилів, застосування «музичних колажів», надали можливості інтегрувати «низьке» і «високе», «банальне» і «вишукане». Важливу роль у становленні полістилістики зіграла кіномузика композитора з її ілюстративністю, шлягерністю.
Американський композитор-новатор, який став творцем алеаторики — «невизначеної музики», у якій важлива роль належить випадковості. Найрадикальніші його композиції «Уявний ландшафт № 4» для 12 радіоприймачів, а також «4'33"» для фортепіано, суть якої в тому, що піаніст на сцені не грає нічого впродовж вказаного в назві твору часу.
У творчості композиторів втілювалася ідея гри, притаманна постмодернізму загалом. Показовим щодо цього є «Гра звуків», «Матч із музики в 5-ти раундах між кларнетистом і струнним квартетом» ...
Одночастинні камерні симфонії ... стали зразковими в в цьому жанрі. Його камерну Симфонію № 3 включено Міжнародною трибуною композиторів при ЮНЕСКО до списку десяти кращих симфоній світу (за 1954 р.). У Симфонієтті (маленькій симфонії) втілено образ юності, який постає в обрамленні цитат із музики Л. Бетховена, Й.-С. Баха. Ось так. Ми маємо знати ім'я талановитого українського композитора.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома