Постмодернізм (Музика)

Додано: 5 грудня 2022
Предмет: Мистецтво, 9 клас
Тест виконано: 300 разів
10 запитань
Запитання 1

Чим вирізняється постмодернізм?

варіанти відповідей

Незрозумілістю і складністю

Грою, пошуком та відсутністю абсолютних цінностей

Вишуканістю, витонченістю і химерністю

Ясністю, простотою, примітивністю

Запитання 2

Чим відрізняється електронна музика від акустичної?

варіанти відповідей

Електронну музику можуть створити не композитори, а лише діджеї

Акустична музика відрізняється більш глибоким змістом

Електронну музику не можна виконати без звукових динаміків чи навушників

Електронна музика відрізняється холодним, механістичним звучанням

Запитання 3

Що таке синтез звуку?


варіанти відповідей

Створення будь-якою музики за допомогою математичних формул

Обробка записів існуючих звуків і синтез на основі цих записів нової музики

Поєднання звукових тез і антитез

Створення за допомогою машин принципово нових звуків, яких не існує в природі

Запитання 4

Чому час створення електронної музики на слух легше визначити, ніж час створення акустичної?

варіанти відповідей

Тому що електронна музика краще рекламується

Електронна музика створюється на синтезаторах, які часто винаходять і удосконалюють

Тому що нова акустична музика вже не створюється

Тому що акустичні инструменти погано звучать у звукових динаміках і навушниках

Запитання 5

Що таке генеративна музика?

варіанти відповідей

У генеративній музиці артист відповідає за програмні налаштування, а конкретні рішення "приймає" електронний інструмент.

Музика, яка відповідає цінностям певної генерації слухачів

Музика, яка генерує в нас певні реакції

Музика, яка генерується природою без нашої участі (шуми моря, дерев тощо)

Запитання 6

Чим відрізняється академічна музика від класичної?


варіанти відповідей

Ці поняття означають одне й те саме

Академічна музика — така, яка створюється в академічному процесі, тобто навчання в школах і університетах; класичну музику створюють дорослі досвічені люди

Класична музика — це музика епохи класицизму (1750-1820), а академічна — музика епохи академізму (1820-1913)

Класична музика — зразкова, визнана в усьому світі, а академічна — та, що створена будь-яким автором зі знаннями минулих епох, композиторів, стилів і технік

Запитання 7

Чому в п'єсі Джона Кейджа 4'33'' музиканти-виконавці нічого не роблять?

варіанти відповідей

Тому що це електронна п'єса. Музика звучить у запису

Щоби слухачі змогли отримати унікальний досвід і замислитися: що є музика? що є тиша? що є час?

Це перформанс. Музику в цій п'єсі грають слухачі на інструментах, що їм роздають перед початком концерту

Цією п'єсою Джон Кейдж хотів сказати, що музика закінчилася і закінчилася ера композиторів

Запитання 8

Як Дьордь Лігеті досягає ефекту пригніченності, емоційності і жаху в "Атмосферах"?

варіанти відповідей

Криками, сльозами, моліннями. Цей твір звучить у фільмі Стенлі Кубріка "Спартак"

В цьому творі грають тільки ударні інструменти надзвичайно голосно і потужно

Цитатами із музики минулих часів: Моцарта, Шуберта, Вагнера. Але ці цитати змінені і звучать пародійно

Надзвичайною щільністю і кількістю звуків, шарів і ліній; звуки зливаються в один гул

Запитання 9

Як Стів Райх досягає сконцентрованності і конструктивності в своїй музиці?


варіанти відповідей

Красиві акорди і регулярний ритм

Звучить тільки одна нота протягом кількох десятків хвилин; слухачі концентруються на ній

Цитатами із музики минулих часів: Моцарта, Шуберта, Вагнера. Але ці цитата звучать одночасно з регулярним ритмом у ударних інструментів

Використовує музику Моцарта, але уповільнює і занурює її

Запитання 10

Як Валентин Сильвестров викликає відчуття ностальгії в п'єсі "Вісник"?

варіанти відповідей

Використанням музики з радянських і голівудських кінофільмів "золотої доби"

Надзвичайною щільністю і кількістю звуків, шарів і ліній; звуки зливаються в один гул

Використовує музику, яка схожа на музику Моцарта, але Сильвестров уповільнює і занурює її

Зворушливими віршами Сергія Жадана в вокальній партії

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест