Повторення

Додано: 23 вересня
Предмет: Математика, 2 клас
18 запитань
Запитання 1

Заповни пропуски. 

19 -  __   = 6

варіанти відповідей

12

14

13

Запитання 2

Заповни пропуски.


__  + 5 = 20      

варіанти відповідей

14

25

15

Запитання 3

Заповни пропуски.


    48 -  __  = 1  

варіанти відповідей

49

48

47

Запитання 4

Число яке складається з

7 д. та 5 од.

варіанти відповідей

57

75

45

Запитання 5

Число яке складається з      

  6 д. та 3 од.

варіанти відповідей

23

63

36

Запитання 6

Число яке складається з      

4 д. та 4 од.

варіанти відповідей

44

43

33

Запитання 7

Число яке складається з      

          9 д. та 0 од.

варіанти відповідей

90

19

0

Запитання 8

Обери числа, щоб утворилися правильні нерівності та\або рівності. 


27 >    ____                            

варіанти відповідей

12,23,28

12,23,25

112, 23, 30

Запитання 9

Обери числа, щоб утворилися правильні нерівності та\або рівності. 

     14 <             

варіанти відповідей

10, 5, 16

15,23,25

3,8,45

Запитання 10

Обери числа, щоб утворилися правильні нерівності та\або рівності. 

  33<                         

варіанти відповідей

32,45,64

15,23,25

39,84,45

Запитання 11

Обери числа, щоб утворилися правильна рівность. 


 46 = 

варіанти відповідей

46

47

49

Запитання 12

Обчисли вираз

70+1

варіанти відповідей

72

71

80

Запитання 13

Обчисли вираз

80-10

варіанти відповідей

79

70

90

Запитання 14

Обчисли вираз

80-1

варіанти відповідей

79

70

81

Запитання 15

Обчисли вираз

90-10

варіанти відповідей

89

100

80

Запитання 16

Обчисли вираз

89+1

варіанти відповідей

79

90

81

Запитання 17

Марійка має накреслити два відрізки один завдовжки 6 см, а другий має бути на 3 см довший. Яка довжина другого відрізка? (обери вираз для обчислення)

варіанти відповідей

6 см + 3 см = 9 см

6 см - 3 см = 3 см

9 см - 6 см = 3 см

Запитання 18

Обери вираз для розв'язання задачі

варіанти відповідей

6 + 4 = 10

6 - 4 = 2

10 - 8 = 2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест