Підсумкова контрольна робота за рік.

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 77 разів
12 запитань
Запитання 1

ЗАПИТАННЯ №1 

Література – це

варіанти відповідей

фонди бібліотек; 

мистецтво слова;

різні підручники

Запитання 2

ЗАПИТАННЯ №2 

Фольклор – це

варіанти відповідей

усна народна творчість;

пісні;

народні танці.

Запитання 3

ЗАПИТАННЯ №3 

Автором вірша “Про коника і цвіркуна” є:

варіанти відповідей

Дж. Кітс;

Й.В.Гете;

Г. Гейне

Запитання 4

ЗАПИТАННЯ №4 

Справжнє ім’я та прізвище Марка Твена:

 

варіанти відповідей

Семюель Клеменс;

Джон Клеменс;

Том Бленкеншип.

Запитання 5

ЗАПИТАННЯ №5 

У який день тижня Томові довелося фарбувати паркан?

 

варіанти відповідей

у середу;

у суботу;

у п’ятницю.

Запитання 6

ЗАПИТАННЯ №6 

Подругою для Полліанни стала:

 

варіанти відповідей

кухарка Ненсі;

тітка Полі;

міс Бентон.

Запитання 7

ЗАПИТАННЯ №7 

До якої літератури належить творчість Керрола?

 

варіанти відповідей

німецької;

англійської

французької.

Запитання 8

ЗАПИТАННЯ №8 

Як називається повість – казка, в якій розповідається про цікаву дівчинку та її пригоди?

 

варіанти відповідей

«Аліса в Країні Див»;

«Комета прилітає»; 

«Книги в червоній палітурці».

Запитання 9

ЗАПИТАННЯ №9 

Як звали тварину, яка уміла з’являтися частинами і весь час посміхалася?

 

варіанти відповідей

Казна-Що –Не – Черепаха;

Чеширський кіт;

Шалений заєць.

Запитання 10

ЗАПИТАННЯ №10 

Хто є автором вірша «Книги в червоній палітурці»?

 

варіанти відповідей

Цвєтаєва;

Янсон;

Керрол.

Запитання 11




Події казки "Капелюх Чарівника" відбуваються в


  

 

варіанти відповідей

 підземному царстві

капелюсі Чарівника

 Долині Мумі-тролів

Запитання 12

Художні твори, що стали надбаннями не лише національної, а й світової літератури, в яких порушуються питання, актуальні за будь-яких часів, а образи мають загальнолюдський зміст, — це …

варіанти відповідей

класичні твори;


зарубіжні твори;

сучасні твори

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест