Повторення "Порвіняння нтуральних чисел"

Додано: 20 квітня 2020
Предмет: Математика, 5 клас
Тест виконано: 61 раз
10 запитань
Запитання 1

Всі завдання повинні бути розв'язані в зошиті

Порівняти значення:

12кг415г*15+7кг17г і 13т6ц:17-607кг115г

варіанти відповідей

12кг415г*15+7кг17г > 13т6ц:17-607кг115г

12кг415г*15+7кг17г < 13т6ц:17-607кг115г

12кг415г*15+7кг17г = 13т6ц:17-607кг115г

Запитання 2

Порівняти вирази:

25*3+36 і (12+35)*3

варіанти відповідей

25*3+36 =(12+35)*3

25*3+36 < (12+35)*3

25*3+36 > (12+35)*3

Запитання 3

Знайди число, яке розташоване між значеннями виразів:

55+(1324:4-1):10 і (764+2832:12):8-35

варіанти відповідей

88

89

90

91

Запитання 4

Порівняти:( знак / -- риска дробу)

7/12 хв + 13с і 11 с + 8/15 хв

варіанти відповідей

7/12 хв + 13с > 11 с + 8/15 хв

7/12 хв + 13с < 11 с + 8/15 хв

7/12 хв + 13с = 11 с + 8/15 хв

Запитання 5

У якому прикладі перше число менше?

1)5 км чи 5001 м 2)51 см чи 5дм 3) 4 т 2 ц чи 41 ц

4) 7 кг 300 гр чи 7199 гр

варіанти відповідей

4

3

2

1

Запитання 6

Прочитай подвійну нерівність:

12 < а < 25

варіанти відповідей

дванадцять менше за а

а менше за 25

а менше за дванадцять але більше двадцять п'ять

а менше за двадцять п'ять але більше за дванадцять

а більше за дванадцять але менше за двадцять п'ять

Запитання 7

Перепиши числа у порядку зростання:

8732, 897,7832, 8832, 7931

варіанти відповідей

897,7832, 7931,8732, 8832

897,7832, 7931,8832, 8732

897, 7931,7832, 8732, 8832

8832, 8732, 7931, 7832, 897

Запитання 8

Запиши цифрами число: 5 мільярдів 13 тисяч 5

варіанти відповідей

5135000000

5000013005

5000130005

500001305

Запитання 9

Одна сторона трикутника дорівнює 27 см, а друга на 9 см коротша від першої, а третя на 6 см довша за другу. Знайти периметр трикутника

варіанти відповідей

64

67

68

69

Запитання 10

На одній стоянці було 29 автомобілів, це на на 12 автомобілів менше ніж на другій . Скільки автомобілей було на двох стоянках?

варіанти відповідей

56

70

46

41

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест