Повторення. Правопис частин мови. 7 клас

Додано: 24 вересня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 230 разів
24 запитання
Запитання 1

Усі числівники написано правильно, ОКРІМ:

варіанти відповідей

Шістдесяти

шістдесятьох

шістдесятьма

шестидесяти

Запитання 2

Знайдіть, будь ласка, рядок із помилковою формою числівника:

варіанти відповідей

сімдесяти

сімдесятьом

семидесяти

на сімдесятьох

Запитання 3

В якому реченні числівник вжито у неправильній формі:

варіанти відповідей

Сьогодні Петру повинні були виплатити близько п'ятидесяти гривень.

Олена не думала, що светр може коштувати більше вісімдесяти євро.

Шістдесятьма повітряними кульками була прикрашена велика зала.

На сімдесяти дівчатах стрічок не було.

Запитання 4

Числівники сорок, дев'яносто, сто мають закінчення - а в усіх відмінках, окрім

варіанти відповідей

Називного та орудного

Родового та давального

Місцевого та кличного

Називного та знахідного

Запитання 5

В якому реченні числівник сорок вжитий у ПРАВИЛЬНІЙ формі?

варіанти відповідей

Вітер обурено гудів в очереті, ніби виконував осінній концерт, призначений для сороках слухачів.

На сорока стільцях ніяк не можна було розмістити сімдесят відвідувачів.

Сороками гривнями тут ніяк не обійдешся!

Вчитель розраховував, що матеріалів вистачить сорокам учням.

Запитання 6

НЕПРАВИЛЬНУ форму числівника дев'яносто вжито у реченні

варіанти відповідей

На свято необхідно було придбати майже дев'яносто чашок.

Дев'яноста викладачам було призначено додаткову премію за чудові результати роботи.

На вулиці, під липами, на дев'яностах столах було розкладено найрізноманітніші страви

В магазині виявили нестачу дев'яноста гривень.

Запитання 7

В якому рядочку неозначені займенникі написані ПРАВИЛЬНО?

варіанти відповідей

аби-хто, хто-небудь

казна-що, котрийсь

будьхто, абичий

де-який, бозна-чий

Запитання 8

В якому реченні неозначений займенник написано ПРАВИЛЬНО?

варіанти відповідей

Будьхто може оцінити чудову травневу погоду.

Дехто думав, що ніколи вже не вибереться живим із цієї ями.

Маруся про себе подумала, що ця будвля належить бознакому.

Бабуся вибирала аби-що, і це дуже непокоїло Романа.

Запитання 9

Позначте речення, у якому вжито числівник, що відповідає на запитання "котрий?".

варіанти відповідей

 Перший ворог ледаря - робота.

 Двічі в одну річку не ввійдеш.

Хто мовчить, той двох навчить.

Ти не стій обабіч тієї дороги, коли іншу знаєш.

Запитання 10

У якому рядку всі слова -- прикметники?

варіанти відповідей

 словесний, добрий, зелень, світлий, сонячний

 вдячний, теплий, ніжний, високий, золотавий

 холодний, чесний, четвертий, працьовитий

білосніжний, абиякий, вихований, доброзичливий

Запитання 11

У якому рядку перераховані ВСІ САМОСТІЙНІ частини мови?

варіанти відповідей

прийменник, сполучник, вигук, частка

іменник, прикметник, займенник, числівник, дієслово, прислівник

іменник, прикметник, займенник, прийменник, дієслово, прислівник

займенник, частка, прислівник, іменник, займенник

Запитання 12

Частку не з усіма зазначеними прикметниками пишемо окремо в рядку:

варіанти відповідей

 Не/високий,а низький;обкладинка не/красива;не/холодна,а тепла зима

Не/красивий;не/теплий,а холодний;не/гативний

  Не/нависний,не/дбалий

Запитання 13

Яка частина мови вказує на предмети, ознаки, їх кількість, але не називає їх?

варіанти відповідей

 числівник

 прикметник

займенник

  іменник

Запитання 14

Укажіть рядок, у якому всі заперечні займенники пишуться з НІ разом.

варіанти відповідей

 ні/що, ні/який, ні/хто

ні/про/що, ні/ким, ні/скільки

 ні/кого, ні/котрого, ні/з/чим

ні/з/чим, ні/для/кого, ні/чим

Запитання 15

У якому рядку займенники треба писати через дефіс? 

варіанти відповідей

що (небудь), будь (що), ні (скільки)

бозна (чому), хтозна (чий), чого (небудь)

ні (перед) ким, де (що), хтозна (хто)

 де (хто), ні (з ким), чий (небудь)

Запитання 16

Виберіть правильну звукову модель слова малюється.

варіанти відповідей

мал′уйец′∶а

 мал′юйец′∶а

мал′уєц′∶а

мал′уйет′с′а

Запитання 17

Закінчення -ою у формі орудного відмінка однини мають усі іменники в рядку

варіанти відповідей

ваза, речовина, кислота

тиша, свобода, глибина

калина, малеча, посада

мелодія, береза, справа

спальня, Європа, буква


Запитання 18

Лексичну помилку допущено в рядку

     

варіанти відповідей

невірний номер

  

   завдати шкоди

   

     переказати кошти

     

матеріальне становище

   

  підбивати підсумки

Запитання 19

Літера с у префіксах в усіх словах пишеться в рядку...


варіанти відповідей

...фальцювати, ..купка, чере...смужжжя, ..лизати         

..плітати, ..чеплення, ро...в’язка, бе..захисний  

...плакатися, бе...діяльний, ро...тиснути, бе..таланний 

ро...’єднати, ..казати, ..щулитися, ..ціпити      

...тверджувати, ..формувати, ..хованка, ..пізнитися   

Запитання 20

Літера з у префіксах в усіх словах пишеться в рядку...

варіанти відповідей

..повіщати, ро...різати, ...хибити, бе...турботний

..коротити, ..розуміти, ..вернути, ..пекти

...крутити, ...берегти, ..сипати, ро...казати

...сунути, ..бирати, ..читати, ..дійснити

..питати, ро...чепити, ..дати, ро...бещений

Запитання 21

Літеру и треба писати на місці обох пропусків у рядку

варіанти відповідей

пр...бити цвях, пр...бережний готель

пр...тендувати на перемоґу, пр...клеїти шпалери

пр...готуватися до іспиту, пр...зентувати книгу

пр...вражий син, пр...меншити заслуги

Пр...морський бульвар, пр...красний танцюрист


Запитання 22

Ступені порівняння можна утворити від обох прикметників рядка

варіанти відповідей

ласкавий, широкий;

надміцний, світлий;

солодкий, босий;

теплесенький, добрий

Запитання 23

Укажіть ряд географічних назв, від яких можна утворити прикметник,

що закінчується на –ськ(ий):

варіанти відповідей

(Кагарлик) район, (Збараж) школа, (Прага) газета;

(Бахмач) завод, (Рига) філармонія, (Волга) берег;

(Карпати) регіон, (Чернігів) область, (Красноград) район.

Вінниця(фонтан), Кривий Ріг(театр), Одеса(пляж)

Запитання 24

9. Літеру и потрібно написати у префіксі

варіанти відповідей

пр..міцно

пр..смачний

пр..лягти

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест