Повторення та узагальнення вивченого про прикметник

Додано: 17 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 190 разів
12 запитань
Запитання 1

Прикметник – це самостійна частина мови, що означає:

варіанти відповідей

Стан предмета

Дію предмета

Ознаку предмета

Предмет

Запитання 2

Прикметник – це самостійна частина мови, що змінюється за:

варіанти відповідей

Родами і числами

Родами, числами, часами

Родами, числами, відмінками

 Родами, відмінками, відмінами

Запитання 3

Укажіть рядок, у якому всі прикметники – присвійні.

варіанти відповідей

Сусідів, Франкова, сестрин, Мартин

Юріїв, студентський, осінній, ніжний

Батьків, хліборобський, чистий, місячний

Гарячий, лісовий, зміїний, квадратний

Запитання 4

Укажіть рядок, у якому всі прикметники – відносні.

варіанти відповідей

Пташиний, болючий, лебединий, сільський

Скляний, гречаний, золотий, вишневий

 Залізний, точний, поганий, пшоняний

 Український, м’який, степовий, тітчин

Запитання 5

 До твердої групи належать усі прикметники у рядку:

варіанти відповідей

Народний, майстерний, сліпий, сірий

Хатній, безкрайній, художній, справжній

 Давній, кмітливий, синій, людяний

Тонкий, солодкий, осінній, вечірній

Запитання 6

До м’якої групи належать всі прикметники у рядку:

варіанти відповідей

Мелодійний, жалібний, луговий, правдивий,

Мудрий, вчорашній, правдивий, пізній

Майбутній, безкраїй, літній, мужній

Модний, нагрітий, ранній, таємний

Запитання 7

Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.


1. Уночі була гроза, а ранок видався на диво самий ясний за останні дні. 2. Похмуре небо стало чистішим, лагідним-лагідним. 3. На бур’янах рясними діамантами виблискували краплі нічного дощу. 4. Світились, як із золота ковані, листочки глухої кропиви, пахли більше за інших буйні ромашки.


 Укажіть речення, у якому допущено помилку при творенні ступеня порівняння прикметника.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 8

Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.


1. Уночі була гроза, а ранок видався на диво самий ясний за останні дні. 2. Похмуре небо стало чистішим, лагідним-лагідним. 3. На бур’янах рясними діамантами виблискували краплі нічного дощу. 4. Світились, як із золота ковані, листочки глухої кропиви, пахли більше за інших буйні ромашки.


Укажіть речення, у якому виділений прикметник виконує синтаксичну роль присудка.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 9

Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.


1. Степ рівний, як долоня, ширший за дорогу і довгий-безкраїй. 2. Він тоне у своїй просторій просторості, у своїй зеленій траві, спершу аж темно-зелений, а чим далі – блідіший, блакитніший, аж поки не сходиться з краєм неба. 3. Здається, він загинається у найвищу гору і йде уже під неосяжним небом. 4. Серед нього хвилі самого золотого сонячного світу так і ходять, так і переливаються.


Укажіть речення, у якому допущено помилку при творенні ступеня порівняння прикметники.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.


1. Степ рівний, як долоня, ширший за дорогу і довгий-безкраїй. 2. Він тоне у своїй просторій просторості, у своїй зеленій траві, спершу аж темно-зелений, а чим далі – блідіший, блакитніший, аж поки не сходиться з краєм неба. 3. Здається, він загинається у найвищу гору і йде уже під неосяжним небом. 4. Серед нього хвилі самого золотого сонячного світу так і ходять, так і переливаються.


 Укажіть речення, у якому виділений прикметник виконує синтаксичну роль присудка.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 11

Укажіть рядок, в якому всі слова пишуться з апострофом.

варіанти відповідей

Солом…яний, зна…омий, моркв…яний, сон…ячний

Кам…яний, риб…ячий, при…ємний, та…ємний

М…який, рум…яний, дерев…яний, солов…їний

М…ятний, повітр…яний, полум…яний, тьм…яний

Запитання 12

Укажіть рядок, у якому в усіх прикметниках необхідно писати літери -нн-:

варіанти відповідей

знамен...ий, здоровен...ий, височен...ий

олов'ян...ий, пташин...ий, блажен...ий

безмежн...ий, оборон...ий, орлин...ий

силен...ий, гречан...ий, священ...ий

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест