З’ясуйте, в ролі якого члена речення виступає виділене слово.
Як же я люблю блукати осіннім лісом!
Яке речення наведено нижче?
Ліс кінчився, і перед нами раптом розгорнулася велична гірська панорама.
З’ясуйте, у ролі якого члена речення виступає виділене слово.
Легко і вільно несемося над полями і лісами.
Оберіть речення, в якому слово КВІТКА є підметом.
У якому з речень вжито вставне слово?
Укажіть речення зі звертанням.
Знайдіть речення, у якому є однорідні присудки.
Укажіть, в якому реченні з прямою мовою неправильно стоять розділові знаки.
Визначте, в якому з рядків усі слова пишуться з апострофом.
М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка.
Букву е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка.
Правильно написано всі слова в рядку.
Префікс з- треба писати в усіх словах рядка.
Скільки граматичних основ має речення?
Гримить Дніпро, шумить Сула, озвались голосом Карпати?
Садок потонув у чистому повітрі, зверху лилася на нього сонячна хвиля.
Це речення ...
Виберіть варіант, в якому виділені слова є підметами.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома