Що таке текст?
Чи можна це назвати текстом?
Я люблю кота. Кіт ловить мишей. Миші - дуже шкідливі тварини. У зоопарку живе тигр. Завтра в кінотеатрі буде цікавий фільм.
Зі скількох основних частин складається текст-міркування (роздум)?
Як називається друга обов'язкова частина тексту-міркування?
Визначте тип тексту.
Настала весна. Ми з батьками вирішили піти до лісу. Весною повітря неймовірно свіже - можна насолоджуватися вітерцем та милуватися першими квітами. Також не завадить порозмовляти з батьками, адже у всіх не вистачає часу. Прогулянка точно буде цікавою!
Визначте тип тексту.
Чому люди люблять весну? Думаю, на це є кілька причин. По-перше, весною з'являються перші квіти. По-друге, птахи повертаються з вирію. По-третє, можна довше гуляти на вулиці. Отже, весна справді чудова пора року.
Визначте тип тексту.
У мене вдома живе павучок. Так, миле звірятко, хоча зазвичай люди їх бояться. Він невеличкий, коричневого кольору, у нього багато лапок, якими він швидко перебирає. Павучок схожий на швидку мерехтливу зірочку, яка то зникає, то з'являється у своєму помешканні, тобто спеціальній банці.
Який елемент тексту-міркування зазвичай починається зі слова ОТЖЕ?
Скільки речень у поданому тексті?
настала весна птахи повернулися додому з теплих країв люди розпочали готуватися до польових робіт розцвіли дерева та квіти все гарно пахло та наливалося красою весною дуже гарно
Переставте речення так, щоб вийшов текст.
1. Отже, Петро обов'язково ще раз відвідає бібліотеку.
2. Чому Петрові подобається ходити в бібліотеку?
3. По-друге, там часто відбуваються різні цікаві заходи.
4. По-перше, у книгозбірнях дуже багато дитячої літератури.
Який з поданих заголовків найкраще підходить для цього тексту?
У моєї мами надзвичайно велика бібліотека. Вони постійно купує нові книги та не уявляє без них життя. Мама стверджує, що кожна людина повинна багато читати, адже це запорука освіченості людини. Матуся стежить за всіма новинками - і обов'язково поповнює ними свій фонд. Бібліотека - це справжня гордість моєї мами!
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома