Повторення вивченого у 5 класі

Додано: 7 вересня 2022
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 86 разів
12 запитань
Запитання 1

Виділіть рядок, у якому подано тільки словосполучення.


варіанти відповідей

Червона калина, стояли в кущах, старий чоловік, біля озера;


Працювати завзято, темний ліс, читати казку, добре працювати


Осінь сміється, річка Дніпро, велика держава, дуже смішний


Приїхав учора, почав працювати, весна співала, закінчити роботу

Запитання 2

Двокрапку перед однорідними членами речення треба поставити в реченні.


варіанти відповідей

Їжаки живляться різноманітною їжею морквою, яблуками, грибами..


Важкі краплі роси падали зрідка і тихо в траву.


У лісі росли столітні дуби й граби, стрункі берези й розлогі липи.


Плоскі вершини гір вкриті ковилою, житняком, шавлією.

Запитання 3

Укажіть речення, у якому правильно розставлено розділові знаки.


варіанти відповідей

Туристи побували у: Коломиї, Львові, Дрогобичі..

Зуби руйнуються від розкушування кісточок: вишень, черешень, слив.


У лісі ростуть: суниці, чорниці, ожина.


Землею України течуть такі ріки: Дніпро, Дністер, Дунай, Сіверський Донець.

Запитання 4

Укажіть речення із поширеним звертанням (розділові знаки вилучено).


варіанти відповідей


Цвітіть сади! Лани ростіть!



Україно ти для мене диво!


Повій вітре тихесенький з-за синього моря.


Ой чого ти дубе на на яр похилився?

Запитання 5

Укажіть складне речення, у якому одна частина залежить від іншої.


варіанти відповідей

Життя навчає, а труд єднає.

Зима спитає, де ти влітку був.

Навкруги свистав вітер та жбурляв снігом.

Заховалось за горами сонечко, з гір повіяло холодом.

Запитання 6

Відредагуйте одне із поданих речень.



варіанти відповідей

Я подякував Олену Іванівну за допомогу.

Учні нашого класу брали активну участь у виховних заходах.

Вибачте мені, Маріє Вікторівно, будь ласка.


У кінці уроку діти підбили підсумки.

Запитання 7

Прочитайте текст. Укажіть, у якому реченні вжито вставне слово.

(1) Я люблю, коли надворі йде дощ. (2) Кажуть, дощ приносить щастя. (3) Не знаю, друзі, як ви, але я в такі дні відчуваю якесь оновлення, затишок, душевний спокій. (4) Та й нашій природі дощ дуже необхідний. (5) Після дощу все оживає, набирається сил і буяє новими барвами.


варіанти відповідей

Першому

Другому

Третьому

Четвертому

Запитання 8

Прочитайте текст. Укажіть, у якому реченні вжито однорідні додатки.

(1) Я люблю, коли надворі йде дощ. (2) Кажуть, дощ приносить щастя. (3) Не знаю, друзі, як ви, але я в такі дні відчуваю якесь оновлення, затишок, душевний спокій. (4) Та й нашій природі дощ дуже необхідний. (5) Після дощу все оживає, набирається сил і буяє новими барвами.

варіанти відповідей

Першому

Третьому

Четвертому

П’ятому

Запитання 9

Укажіть рядок, у якому речення односкладне.

варіанти відповідей

У саду у мами терпко пахне м’ятою.

                                           

 Сад мовчить і чекає, коли журавлі прилетять в Україну.

Цього року весна видалася теплою.

Лише у рідній пісні ми живі.

Запитання 10

Укажіть рядок, у якому неправильно поставлено розділові знаки при прямій мові.

варіанти відповідей

"Найбільша розкіш на світі, - писав А.Екзюпері, - це розкіш людського спілкування".

Ліна Костенко стверджувала: «Лиш храм збудуй, а люди в нього прийдуть» .

"Поведінка - це дзеркало, у якому кожен показує своє обличчя", - говорив Й.-В. Ґете.

"Добридень!" я світу сказав.

Запитання 11

Укажіть рядок, у якому виділене слова є присудком.

варіанти відповідей

Українська мова надзвичайно мелодійна і ніжна.

Без рідної мови народ не може називатися нацією.

«Мова – душа кожної національності, її святощі, найцінніший  

 скарб...…», - справедливо зауважив І.Огієнко.

Любіть і вивчайте свою рідну мову!

Запитання 12

Укажіть речення, у якому є обставина.

варіанти відповідей

Мова – духовне багатство народу.

Ти не спиняй думок крилатих.

З дитинства я закохана в слова.

Я одержав листа від свого найкращого друга.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест