Укажіть словосполучення, в якому залежне слово стоїть після головного:
З’ясуйте, в ролі якого члена речення виступає виділене слово.
Місяць, другий вже ведеться нескінченна та облога.
Укажіть речення зі звертаннями:
Яке речення наведено нижче?
Не видно байдари моєї біля берега, пливе вона вільно у чисте море, все далі й далі
з вітрилами,із веслами, з добрим кермом, тільки мене, господаря, на ній бракує.
Укажіть, в якому реченні з прямою мовою допущено пунктуаційну помилку:
Визначте, в якому словосполученні одне зі слів ужито у переносному значенні:
З’ясуйте, в ролі якого члена речення виступає виділене слово:
Яблучко від яблуні недалеко падає.
Визначте, в якому реченні пропущено двокрапку при однорідних членах:
Оберіть речення, в якому слово КВІТКА є підметом.
Скільки граматичних основ має речення Гримить Дніпро, шумить Сула, озвались голосом Карпати?
Розташуй речення так, щоб утворився текст:
1. Великий запас харчів зробила білочка на зиму.
2. У дуплі дерева вона влаштувала комору. Трудівниця увесь день носила у дупло горіхи.
3. Був кінець літа. Маленька білочка готувалася до зими.
Головна думка тексту – це ...
8.Визначте поширене речення:
Визначте, в якому з рядків всі слова пишуться з апострофом.
Вкажіть рядок, в якому рядку НЕ всі слова пишуться з м'яким знаком.
Укажіть рядок, де всі подані слова є між собою синонімами.
7. Позначте рядок, у якому є помилки у вживанні подовжених та
подвоєних приголосних.
У якому рядку зроблено помилку?
На місці пропуску треба писати с у рядку
Потребує редагування речення.
Тема тексту відповідає на питання
До типів мовлення НЕ належить
Опис відповідає на питання:
Не правильно говорити українською
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома