Повторення вивченого

Додано: 27 жовтня 2021
Предмет: Українська мова, 4 клас
Тест виконано: 2 рази
11 запитань
Запитання 1

Виберіть рядок, де фразеологізм співпадає з його значенням

варіанти відповідей

 Голки не підсунеш - утікати

 давати драпака - похапцем, швидко

 голці впасти ніде - багатолюдно, густо

 через пяте-десяте - тихо

Запитання 2

Оберіть сполучення слів , в яких є слова з переносним значенням.

варіанти відповідей

золоті руки

гострий меч

промінь надії

сходити на зупинці

глибока криниця

глибокі знання

Запитання 3

Оберіть сполучення слів, які вжито в прямому значенні.

варіанти відповідей

вершина гори

зерно істини

солодкі слова

ллється вода

Запитання 4

В прямому чи переносному значенні вжито прикметник золотий у реченні?

На селі в нас казали, що в Івашка Манжули золоті руки.

варіанти відповідей

Пряме значення.

Переносне значення.

Запитання 5

Знайдіть варіант, у якому всі слова – синоніми

варіанти відповідей

біда, нещастя, неправда, брехня

берегтися, лікуватися, шануватися, остерігатися

шосе, траса, магістраль, автострада

потім, після, колись, якось

Запитання 6

2.    З’єднай фразеологізми – синоніми

Облити брудом.                                Рвати і метати.

Теревені правити.                             Язиком молоти.

Громи вергати.                                   Змішати з болотом.

варіанти відповідей

Облити брудом.     Змішати з болотом.

Теревені правити.   Язиком молоти.

Громи вергати. Рвати і метати.

 Облити брудом.  Рвати і метати.

Теревені правити. Змішати з болотом.

Громи вергати.  Язиком молоти.

Облити брудом.                            Язиком молоти.   

Теревені правити.                        Рвати і метати.   

Громи вергати.                              Змішати з болотом.

Запитання 7

1. Знайди правильні твердження.

варіанти відповідей

а) Слова, що означають кількість предметів або їх порядок при лічбі - числівники.

Частина мови,що означає дію предмета - займенник.

Частина мови,яка вказує на предмети, їх ознаку, кількість, але не називає їх - дієслово.

б) Слова, що означають кількість предметів або їх порядок при лічбі - числівники.

Частина мови, яка вказує на предмети, їх ознаку, кількість, але не називає їх - займенник.

Частина мови, що означає дію предмета - дієслово. 

в) Слова, що означають кількість предметів або їх порядок при лічбі -займенник.

Частина мови, яка вказує на предмети, їх ознаку, кількість, але не називає їх - числівники.

Частина мови, що означає дію предмета - дієслово.

Запитання 8

Знайди правильне твердження.

варіанти відповідей

а) Числівники відповідають на питання скільки?, що зроблять?, котрий?, о котрій ?, котре?,...

Дієслова відповідають на питання що робити?, котрі?, що зробити?, що зроблять?,...

Займенники відповідають на ті самі питання, що й частини мови, замість яких вони вживаються.

б) Дієслова відповідають на питання скільки?, котрий?, о котрій ?, котре?,...

Числівники відповідають на питання що робити?, що зробити?, що зроблять?,...

Займенники відповідають на ті самі питання, що й частини мови, замість яких вони вживаються.

в) Числівники відповідають на питання скільки?, котрий?, о котрій ?, котре?,...

Дієслова відповідають на питання що робити?, що зробити?, що зроблять?,...

Займенники відповідають на ті самі питання, що й частини мови, замість яких вони вживаються.

Запитання 9

Усі дієслова цього тексту вжиті у формі _______ часу.

Біля нашого маленького віконця росла молодесенька яблунька. Її посадив ще наш дідусь. На ній тягнулися до сонця лише три пагінці. Через тиждень на яблунці з'явилися зелененькі листочки. Великі ж яблуні взялися цвітом. Від цього у саду стало дуже гарно. Вишні пишалися в цвітінні. Було чути, як гули бджоли.

варіанти відповідей

а) минулого та теперішнього

б) теперішнього

в) майбутнього

г) минулого

Запитання 10

 Знайди рядок де усі числівники записано правильно.

варіанти відповідей

а) Другий, сімнацятий, сорок, сімьдесять,вісімдисят.

б) Другий, сімнадцятий, сорок, сімдесят, вісімдесят.

в) Другий, сімнадцятий, сорок, сімдисят, вісімдисят.

Запитання 11

 Визнач граматичну основу речення: Зігріло сонечко землю своїм теплом.

варіанти відповідей

а) Своїм теплом.

б) Сонечко зігріло.

в) Теплом зігріло.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест