Яке ім'я мала головна героїня твору?
За що часто сварили дівчинку, а то навіть і руку піднімали гсподарі, до яких вона наймалася?
Чому цвіркуни приймали дівчинку за свою сестру, а жайворони, дивлячись на неї згори, чудувалися: з якого це часу й квіти почали ходити?
Як звали дідуся, з яким познайомилася дівчинка?
Яку роботу для старого дідуся мала виконувати головна героїня?
Тінь не тінь, дим не дим. Те чудне мало і голову, і руки, і ноги, і тулуб, але було ж все прозоре - це опис чоловічка, що жив на люльці діда. Його звали
Основним завданням димового чоловічка було
Що найбільше подобалося Димкові?
Добрі справи самі від себе добрі і навмисної похвальби не потребують… Ці слова можуть бути у творі
Дівчинка мала пройти повз поле
Яке враження справило на дівчинку поле?
Якого сторожа дав дівчинці із собою дідусь?
- От хто позбирав увесь хмиз! - Дівчинка зрозуміла, що це були
Як звали тих, хто вкусив дівчинку?
Хто довідався таємницю квіткового поля?
Всі ці тюльпани — люди! Це бідні, нещасні, скорботні люди, яких перетворив мій господар у гарні квіти, щоб не мучилися вони. Хто відкрив цю таємницю?
Я наймалася на службу, і хоч скрізь мене проганяли, не мала я ні до кого лихого серця — така я вже народилася, щоб по землі ходить, і тільки вдаю, що наймаюся до когось. Насправді я перевіряю ... Що перевіряла Зеленоочка?
Що було їжею для дівчинки?
На яке запитання Вуж не відповів Сну?
Що запропонував дідусь Зеленоочці, щоб вона дістала відповідь на своє питання?
У кого попросила дівчинка сили і розуму?
Кого врятувала дівчинка на тюльпановому полі?
Ким виявилася Зеленоочка?
Що сталося зі старим Кріносом після порятунку людей?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома