Об'єкт продажу, корисність якого проявляється у вигляді певних дій, вигід або задоволення вимог має назву:
Процес вибору асортименту, політики ціноутворення, каналів розподілу, просування товару з тим, щоб задовольнити потреби клієнтів і отримати свій прибуток – це:
Вкажіть, що не відноситься до основних категорій маркетингу:
Зміст та послідовність видів діяльності на фармацевтичному підприємстві, яке орієнтується на маркетинг:
Ремаркетинг має на меті:
До функціонального забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств належать:
Фармацевтичний маркетинг починається з:
Вкажіть вид маркетингу, завданням якого є оцінка величини потенційного ринку і створення ефективних ліків для задоволення реальних потреб.
Термін"комплекс фармацевтичного маркетингу" охоплює:
При об’єднанні двох фармацевтичних підприємств – посередників, які спрямовують свої зусилля на ефективне використання маркетингових можливостей, виникає:
Якому поняттю відповідає дане визначення: «… — це сфера реалізації конкретного товару (або групи товарів), пов’язаних між собою певними властивостями виробничого або споживчого характеру»?
Досліджуючи регіональний ринок антигістамінних препаратів, відділ маркетингу фармацевтичного підприємства встановив, що пропозиція перевищує попит. Якому виду ринку відповідає дана ситуація?
Ширина як характеристика асортименту лікарських засобів означає:
Модифікація як шлях розширення асортименту лікарських засобів означає:
Вкажіть правильну послідовність етапів життєвого циклу лікарських засобів:
Для зрілості і насичення як етапу життєвого циклу препарату характерно:
До способів утримання життєвого циклу лікарських засобів на стадії зрілості та насичення відносять:
До елементів інфраструктури фармацевтичного ринку належать:
Конкурентоспроможність лікарського засобу – це :
Бренд – це:
Товарний знак призначений для того, щоб:
Якщо фармацевтична фірма поєднує назву фірми з індивідуальною маркою лікарського засобу, то це стратегія:
Сукупність факторів мікро-та макросередовища, які не піддаються контролю за межами підприємства, і впливають на можливість керування підприємством службою маркетингу є:
Більшість товарів на ринку знаходяться саме на цьому етапі. Він характеризується уповільненням росту обсягів збуту і їхньою стабілізацією внаслідок того, що товар уже сприймається більшістю потенційних покупців. Яку має назву цей етап життєвого циклу товару?
Цей етап розпочинається з виведення товару на ринок. Обсяги збуту зростають повільно, що пояснюється складнощами формування системи збуту і товароруху, певним консерватизмом споживачів, сповільненою їх реакцією на заходи з стимулювання збуту, повільним розгортанням нового виробництва .Назвіть цей етап життєвого циклу товару?
Сукупність властивостей, які надають лікарським засобам здатність задовольняти згідно із призначенням потреби споживачів називається ..
Сфера обмiну, що характеризується системою економiчних вiдносин мiж виробниками та споживачами лiкарських засобiв, має назву:
Лiкарський засiб проходить певнi етапи життєвого циклу. Для якого етапу є характерним високi стабiльнi прибутки та низькi витрати на просування?
Лiкарський засiб проходить певнi етапи життєвого циклу. Для якого етапу є характерним високi витрати на формування попиту та просування на ринку?
Інтегральна характеристика товару, яка відображає його відмінність від товару-конкурента і визначає його привабливість в очах споживача має назву:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома