Практична робота №3 "Аналіз маркетингової товарної політики".

Додано: 26 січня 2023
Предмет:
Тест виконано: 77 разів
30 запитань
Запитання 1

Об'єкт продажу, корисність якого проявляється у вигляді певних дій, вигід або задоволення вимог має назву:

варіанти відповідей

Товар

Обмін

Угода

Ринок

Маркетинг

Запитання 2

Процес вибору асортименту, політики ціноутворення, каналів розподілу, просування товару з тим, щоб задовольнити потреби клієнтів і отримати свій прибуток  – це:

варіанти відповідей

Обмін

Товар

Пропозиція

Попит 

Ринок

Запитання 3

Вкажіть, що не відноситься до основних категорій маркетингу:

варіанти відповідей

Структура управління

Нужда

Обмін

Товар

Потреба

Запитання 4

Зміст та послідовність видів діяльності на фармацевтичному підприємстві, яке орієнтується на маркетинг:

варіанти відповідей

вивчення можливостей виробництва → масове виробництво → збут;

вивчення можливостей покращення якості ліків → масове виробництво → збут;

вивчення потреб споживачів → масове виробництво → збут;

масове виробництво → стимулювання збуту → збут.


вивчення можливостей масового виробництва → стимулювання збуту → збут.


Запитання 5

Ремаркетинг має на меті:

варіанти відповідей

вирівнювання попиту;

підвищення попиту;

підтримання попиту;

стимулювання попиту;

врівноваження попиту і пропозиції.

Запитання 6

До функціонального забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств належать:

варіанти відповідей

дослідження поведінки;

дослідження прибутку;

методи просування лікарських засобів;

створення служби маркетингу

визначення можливого розвитку.

Запитання 7

Фармацевтичний маркетинг починається з:

варіанти відповідей

дослідження фармацевтичного ринку та потреб споживачів;

інформаційної рекламної кампанії;


розробки і виробництва лікарських засобів;

ціноутворенняна лікарські засобі;

розподілу завдань між працівниками.


Запитання 8

Вкажіть вид маркетингу, завданням якого є оцінка величини потенційного ринку і створення ефективних ліків для задоволення реальних потреб.

варіанти відповідей

Стимулюючий

Розвиваючий

Підтримуючий

Протидіючий

Конверсійний

Запитання 9

Термін"комплекс фармацевтичного маркетингу" охоплює:

варіанти відповідей

дослідження фармацевтичного ринку;

виявлення недоліків фармацевтичного ринку;

методи удосконалення фармацевтичного ринку;

методи просування лікарських засобів;

стратегічне планування.


Запитання 10

 При об’єднанні двох фармацевтичних підприємств – посередників, які спрямовують свої зусилля на ефективне використання маркетингових можливостей, виникає:

варіанти відповідей

багатоканальна маркетингова фармацевтична система.

вертикальна маркетингова фармацевтична система.

горизонтальна маркетингова фармацевтична система.

договірна вертикальна маркетингова фармацевтична система;

одноканальна маркетингова фармацевтична система.

Запитання 11

Якому поняттю відповідає дане визначення: «… — це сфера реалізації конкретного товару (або групи товарів), пов’язаних між собою певними властивостями виробничого або споживчого характеру»?

варіанти відповідей

Сегмент ринку.

Товарний ринок.

Цільовий ринок.

Ринкове вікно

Ринкова ніша.

Запитання 12

Досліджуючи регіональний ринок антигістамінних препаратів, відділ маркетингу фармацевтичного підприємства встановив, що пропозиція перевищує попит. Якому виду ринку відповідає дана ситуація?

варіанти відповідей

Ринок покупця.

Ринок продавця

Насичений.

Національний.

Регіональний.

Запитання 13

Ширина як характеристика асортименту лікарських засобів означає:

варіанти відповідей

кількість позицій у фармакотерапевтичній групі;

кількість запропонованих фармакотерапевтичних груп;

щільність зв'язку між окреми асортиментними групами з огляду на кінцеве споживання;

загальну кількість запропонованих лікарських засобів;

можливість обирати серед декількох цін.

Запитання 14

Модифікація як шлях розширення асортименту лікарських засобів означає:

варіанти відповідей

випуск нового виду продукції, що не пов'язаний з основним виробництвом;

докорінне вдосконалення існуючого препарату або без зміни властивостей та характеристик самого препарату, шляхом покращення зовнішнього оформлення, упаковки, кольорової гами;

пристосування лікарських засобів до окремих сегментів ринку шляхом створення модифікацій у вигляді різних лікарських форм.

удосконалення лікарських засобів відповідно до сучасних вимог за допомогою прогресивних технологій;

непристосування лікарських засобів до окремих сегментів ринку.

Запитання 15

Вкажіть правильну послідовність етапів життєвого циклу лікарських засобів:

варіанти відповідей

зростання і насичення, виведення на ринок, зрілість, спад;

виведення на ринок, зрілість, зростання і насичення, спад;

виведення на ринок, спад, зрілість, зростання і насичення;

виведення на ринок, зростання, зрілість і насичення, спад;

виведення на ринок, зростання, насичення і зрілість, спад.

Запитання 16

Для зрілості і насичення як етапу життєвого циклу препарату характерно:

варіанти відповідей

конкуренція і прибуток зростають, витрати високі, збут швидко зростає;

конкуренція незначна, прибуток відсутній, витрати дуже високі, збут низький;

конкуренція, збут і витрати зменшуються, прибуток низький;

конкуренція велика, збут і прибуток максимальні, витрати стабілізуються.

конкуренція незначна, прибуток відсутній, витрати дуже високі, збут падає.

Запитання 17

До способів утримання життєвого циклу лікарських засобів на стадії зрілості та насичення відносять:

варіанти відповідей

модифікацію лікарських засобів;

модифікацію колективу;

модифікацію робітників;

модифікацію фармацевтичної фірми;

модифікацію цін.

Запитання 18

До елементів інфраструктури фармацевтичного ринку належать:

варіанти відповідей

Фондові біржі.

Інвестиційні фонди.

Клірингові центри.

Аптеки.

Валютні біржі

Запитання 19

Конкурентоспроможність лікарського засобу – це :

варіанти відповідей

найвищий у світі рівень якості лікарського засобу;

здатність лікарського засобу конкурувати на світовому ринку;

здатність лікарського засобу конкурувати з аналогічними препаратами на світовому ринку;

сукупність споживчих властивостей лікарського засобу ,наданих під час розробки виробництва,що сприяє його найшвидшій реалізації на конкретному ринку в певний період часу за умов відмінностей від препаратів аналогів;

найнижча собівартість цього лікарського засобу .

Запитання 20

Бренд – це:

варіанти відповідей

ім'я, назва,символ, малюнок чи їх поєднання, призначені для ідентифікації

лікарських засобів даного виробника і диференціації їх від лікарських засобів конкурентів;

прийоми створення особливого іміджу лікарського засобу;

стійке уявлення споживача про товарну марку препарату;

товарна марка, що зареєстрована у встановленому порядку і має юридичний

захист;

марка, що найбільш виділяється серед конкурентів.

Запитання 21

Товарний знак призначений для того, щоб:

варіанти відповідей

компенсувати відсутність якості лікарського засобу;

обґрунтувати перед споживачем більш високу ціну на препарат;

виділяти товар як найкращий;

гарантувати якість лікарського засобу;

забезпечити відмінність товару.

Запитання 22

Якщо фармацевтична фірма поєднує назву фірми з індивідуальною маркою лікарського засобу, то це стратегія:

варіанти відповідей

багатомарочного підходу;

групових марок;

колективних марочних назв;

корпоративного брендингу.

одномарочного підходу.

Запитання 23

Сукупність факторів мікро-та макросередовища, які не піддаються контролю за межами підприємства, і впливають на можливість керування підприємством службою маркетингу є:

варіанти відповідей

Маркетингові комунікації.

Зовнішній вплив на підприємство

Маркетингове середовище підприємства.

Фактори соціального маркетингу.

Особливості страхової медицини.

Запитання 24

Більшість товарів на ринку знаходяться саме на цьому етапі. Він характеризується уповільненням росту обсягів збуту і їхньою стабілізацією внаслідок того, що товар уже сприймається більшістю потенційних покупців. Яку має назву цей етап життєвого циклу товару?

варіанти відповідей

Зрілість.

Розробка товару.

Впровадження на ринок

Зростання обсягів збуту

Вихід з ринку

Запитання 25

Цей етап розпочинається з виведення товару на ринок. Обсяги збуту зростають повільно, що пояснюється складнощами формування системи збуту і товароруху, певним консерватизмом споживачів, сповільненою їх реакцією на заходи з стимулювання збуту, повільним розгортанням нового виробництва .Назвіть цей етап життєвого циклу товару?

варіанти відповідей

Зрілість.

Розробка товару.

Впровадження на ринок

Зростання обсягів збуту

Вихід з ринку

Запитання 26

Сукупність властивостей, які надають лікарським засобам здатність задовольняти згідно із призначенням потреби споживачів називається ..

варіанти відповідей

Якість

Колір

Прозорість

Плавкість

Розчинність

Запитання 27

Сфера обмiну, що характеризується системою економiчних вiдносин мiж виробниками та споживачами лiкарських засобiв, має назву:

варіанти відповідей

Ринок

Маркетинг

Товар

Кон’юнктур

Ємнiсть

Запитання 28

Лiкарський засiб проходить певнi етапи життєвого циклу. Для якого етапу є характерним високi стабiльнi прибутки та низькi витрати на просування? 

варіанти відповідей

Зрілість.

Розробка товару.

Впровадження на ринок

Зростання обсягів збуту

Вихід з ринку

Запитання 29

Лiкарський засiб проходить певнi етапи життєвого циклу. Для якого етапу є характерним високi витрати на формування попиту та просування на ринку?

варіанти відповідей

Зрілість.

Розробка товару.

Виведення на ринок

Зростання обсягів збуту

Вихід з ринку

Запитання 30

Інтегральна характеристика товару, яка відображає його відмінність від товару-конкурента і визначає його привабливість в очах споживача має назву:

варіанти відповідей

Ринок

Конкурентоспроможність

Товар

Кон’юнктур

Ємнiсть

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест