Практична робота № 6 Організація фенологічних спостережень.

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Природничі науки, 6 клас
Тест виконано: 61 раз
11 запитань
Запитання 1

Фенологічні спостереження потрібні для:

варіанти відповідей

глибшого розуміння закономірностей природи;

глибшого розуміння взаємозв'язків в природі.

Запитання 2

В процесі фенологічних спостережень учні:

варіанти відповідей

набувають певних умінь і навичок;

встановлюють зв'язок між організмом та їхнім середовищем існування.

спостерігають за життям живих організмів.

Запитання 3

Для організації спостережень краще обрати :

варіанти відповідей

одні й ті самі види дерев;

одну гілку куща;

різні види дерев і кущів.

Запитання 4

Фенологічні спостереження передбачають періоди спостереження:

варіанти відповідей

березень - травень

вереснь - листопад

грудень - травень.

Запитання 5

У березні - травні учні спостерігають :

варіанти відповідей

розвиток бруньок і листя;

опадання листя.

Запитання 6

У вересні - листопаді можна спостерігати:

варіанти відповідей

пожовтіння і опадання листя;

розквіт рослин.

Запитання 7

У несприятливу пору року в стані спокою обмін речовин у рослинному організмі :

варіанти відповідей

уповільнюється;

прискорюється.

Запитання 8

Весняне пробудження у деревних рослин починається :

варіанти відповідей

з руху патоки;

з спокою.

Запитання 9

Патока рослин містить

варіанти відповідей

Розчин ферментованих запасних речовин;

розчин цукру;

Розчин спирту.

Запитання 10

Найраніше серед рослин розпускаються:

варіанти відповідей

бруньки верби козячої;

шелюги;

дуба.

Запитання 11

Початок розвитку бруньок вважають момент, при якому :

варіанти відповідей

брунька набубнявіє,

брунька збільшується в розмірах;

не змінюється.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест