Практична робота. Простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин

Додано: 18 квітня
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

У ___ році Німеччина, Австро-Угорщина та _____ уклали між собою союз, що мав назву ______

варіанти відповідей

1882

1886

Італія

Англія

Троїстий союз

Антанта

Запитання 2

У ____ роках ____ Французька республіка та ______

уклали між собою союз, що мав назву ___________

варіанти відповідей

1900—1905 роках

1904—1907 роках

Велика Британія

Російська імперія

Австро-Угорщина

 Італія

Троїстий Союз

Антанта

Запитання 3

дея, згідно з якою ключову роль у зовнішній політиці держав відіграє розташування країни, її розміри, запаси природних ресурсів та кількість населення - це

варіанти відповідей

 Військово-політичний союз

Пакт

 Геополітика

 Угода

Запитання 4

— це угода держав з метою ведення скоординованих дій для вирішення спільних політичних, економічних і військових завдань

варіанти відповідей

пакт

військово-політичний союз (блок)

угода

злука 

Запитання 5

Підсумком розвитку міжнародних відносин на зламі століть став поділ Європи і світу на два ворожих військово-політичних блоки —... і ... Основним сенсом політики великих держав у складі названих союзів була підготовка до світової війни за переділ уже поділеного світу

варіанти відповідей

Троїстий союз

ООН

Антанта

НАТО

Запитання 6

Вибір Російської імперії на користь Франції та Великої Британії був зумовлений (3 правильні відповіді)

варіанти відповідей

небажанням надмірного посилення Німецької імперії

бажанням захопити колонії в Африці

залежністю самої Російської імперії від французьких та британських позичок і капіталів

прагненням здійснити територіальні загарбання

залежністю самої Російської імперії від французьких банків

встановити контроль в Європі

Запитання 7

Робота з історичним джерелом З англійського журналу «Сатердей ревю». 1897 р. «Бісмарк уже давно визнав, що... в Європі існують дві великі непримиренні, спрямовані одна проти одної сили, дві великі нації, яким хотілося б увесь світ перетворити на своє володіння й правити з нього торговельну данину — Англія... і Німеччина... німецький комівояжер і англійський мандрівний торговець... навперебій змагаються в кожному куточку земної кулі. Мільйон дрібних сутичок створює привід до найбільшої війни, яку будь-коли бачив світ. Якби Німеччину було б завтра стерто з поверхні землі, то післязавтра не знайшлося б на світі жодного англійця, який не став би від цього багатшим...» Як автор допису оцінює політичну ситуацію у світі?

варіанти відповідей

як гостре суперництво між Великою Британією та Німеччиною

як переважання в економічній та військовій сфері Німеччини відносно Великої Британії

як дружні відносини між Великою Британією та Німеччиною

як війну між Великою Британією та Німеччиною

Запитання 8

Робота з історичним джерелом. Із промови канцлера Німецької імперії князя Бернгарда фон Бюлова в рейхстазі 11 грудня 1899 р. «Ми не потерпимо, щоб яка-небудь іноземна держава, щоб який-небудь чужоземний Юпітер сказав нам: «Що вдієш? Світ уже поділений!». Ми не хочемо нікому заважати, але ми й не дозволимо нікому заступати нам дорогу. Ми не будемо пасивно стояти осторонь... тим часом як інші ділять світ. Ми не можемо й не хочемо цього терпіти. Ми маємо свої інтереси в усіх частинах світу... Якщо англійці говорять про Велику Британію, французи — про нову Францію, росіяни завойовують Азію, то ми вимагаємо створення Великої Німеччини... Ми тільки тоді зможемо триматися на висоті, коли зрозуміємо, що для нас неможливий добробут без великої могутності, без сильної армії, без сильного флоту... У наступному столітті німецький народ буде або молотом, або ковадлом». Визначте основні причини, які спонукали Німецьку імперію вимагати перерозподілу колоній на свою користь

варіанти відповідей

було бажання Німеччини звільнити всі поневолені народи і допомогти їм здобути незалежність

були її економічні та політичні амбіції, прагнення до світової могутності, конкуренція з іншими імперіями та необхідність забезпечення ресурсів для подальшого розвитку

громадянська війна в Німеччині

Перша світова війна д) світова економічна криза

Запитання 9

Робота з джерелом. Із промови канцлера Німецької імперії князя Бернгарда фон Бюлова в рейхстазі 11 грудня 1899 р. «Ми не потерпимо, щоб яка-небудь іноземна держава, щоб який-небудь чужоземний Юпітер сказав нам: «Що вдієш? Світ уже поділений!». Ми не хочемо нікому заважати, але ми й не дозволимо нікому заступати нам дорогу. Ми не будемо пасивно стояти осторонь... тим часом як інші ділять світ. Ми не можемо й не хочемо цього терпіти. Ми маємо свої інтереси в усіх частинах світу... Якщо англійці говорять про Велику Британію, французи — про нову Францію, росіяни завойовують Азію, то ми вимагаємо створення Великої Німеччини... Ми тільки тоді зможемо триматися на висоті, коли зрозуміємо, що для нас неможливий добробут без великої могутності, без сильної армії, без сильного флоту... У наступному столітті німецький народ буде або молотом, або ковадлом». Чи можна було примирити інтереси Німецької імперії в її зовнішній політиці з інтересами інших держав, зокрема Англії?

варіанти відповідей

Можна було, але перемовин не велося

Примирити інтереси Німецької імперії з інтересами інших держав, зокрема Англії, було вкрай складно, оскільки Німеччина прагнула захопити всю Африку

Дипломатія в зовнішній політиці обох держав розглядалася, як політична слабкість, поразка на міжнародній арені

Примирити інтереси Німецької імперії з інтересами інших держав, зокрема Англії, було вкрай складно, оскільки Німеччина прагнула перегляду вже встановленого колоніального порядку, що загрожувало домінуванню Британії та інших імперій.

Запитання 10

Оберіть основні міжнародні конфлікти кінця ХІХ – початку ХХ ст.

варіанти відповідей

Англо-Бурська війна

Британсько– італійські протиріччя

Апеннінський півострів

конфлікт в Марокко

Балканський півострів

Південна Азія і Далекий Схід

Північно-Східна Азія

Британсько– німецькі протиріччя

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест