До якої групи інфекцій належить правець?
Що з перерахованого характерне для сказу?
Що з перерахованого характерне для правця?
Які основні заходи специфічної профілактики правця?
Назвіть клінічні стадії сказу:
Щo уражує збудник сказу?
Які методи застосовують для діагностики сказу в тварин?
Що найчастіше є резервуаром та джерелом вірусу сказу в природних осередках?
Як проникає токсин збудника правця в центральну нервову систему?
При правці:
На ФАП звернувся пацієнт зі скаргами на біль при відкриванні рота, жуванні та ковтанні, загальну слабкість, підвищену пітливість, короткочасні скорочення м'язів спини. Для якого захворювання характерні дані симптоми?
Який з перерахованих збудників вірний в відношенні правця?
У хворого занепокоєння, підвищена збудливість, безсоння, тризм, дисфагія, сардонічна посмішка, дрібні м’язи рук і ніг від напруги вільні. Встановити діагноз:
Термінова специфічна профілактика правця включає введення препаратів:
Специфічна профілактика правця:
Виберіть захворювання, при якому в нервових клітинах головного мозку виявляються тільця Бабеша-Негрі:
Через 2 тижні після поранення під час роботи на присадибній ділянці у хворого виник головний біль, спазм жувальних м’язів, затруднення при ковтанні. Об’єктивно: сардонічна посмішка, профузна пітливість. Тахікардія. Сухожилкові рефлекси високі. Зовнішні подразники провокують рефлекторні судомні пароксизми. Ваш діагноз?
До травмпункту лікарні звернувся будівельник 38 років відразу після колотого поранення цвяхом стопи. При огляді стан задовільний, на підошві правої стопи колота рана. Встановлено, що протягом трьох останніх років тричі проводилась профілактика правця. Яка профілактика доцільна?
Пацієнт 23 років поступив до травматології після дорожньо-транспортної пригоди. Мають місце забруднені відкриті переломи кінцівок. З анамнезу відомо, що потерпілий ніколи не робив щеплення проти правця. Проведено хірургічну обробку ран. Які засоби невідкладної профілактики правця необхідно вжити?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома