Правила роботи з атласом та контурними картами

Додано: 19 вересня
Предмет: Всесвітня історія, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Що таке контурна карта?

варіанти відповідей
Запитання 2

Що таке історична карта або атлас?

варіанти відповідей
Запитання 3

Чим можна виконувати завдання у контурній карті?

варіанти відповідей

фломастером

олівцями

маркером

гелевою ручкою

Запитання 4

Що можна малювати, писати, зображувати на контурних картах?

варіанти відповідей

все, що заманеться

лише те, що задано у завданні та вказано учителем

все, про що скажуть однокласники. батьки та друзі

Запитання 5

Чим варто користуватись виконуючи завдання у контурній карті?

варіанти відповідей

Атласом

Підручником

конспектом уроку

фломастером

Запитання 6

Коли слід виконувати завдання у контурній карті?

варіанти відповідей

Після прочитання параграфу, перегляду навчальних відео, та атласу

Коли заманеться

На перерві

Раніше від часу, коли учитель задасть це завдання

Запитання 7

Коли слід здавати контурні карти на перевірку?

варіанти відповідей

На наступному уроці цього предмету після того, коли задано завдання

У кінці року

Будь-коли

У кінці семестру

Запитання 8

Як підписувати назви міст?

варіанти відповідей

Біля точки, друкованими літерами

Де заманеться, писаними літерами

Запитання 9

Як позначати кордони територій?

варіанти відповідей

Обвести кольоровим олівцем точно відповідною пунктирною лініїєю

Обвести фломастером точно відповідною пунктирною лініїєю

Обвести кольоровим олівцем там, де заманеться

Запитання 10

Чи потрібно підписувати назви УСІХ, позначених на карті міст?

варіанти відповідей

Так, обов'яково, усіх без винятку

Ні

Як заманеться

Лише деяких

Запитання 11

Де і як зображати використані умовні позначки?

варіанти відповідей

Напроти завдання (краще і легше) або у квадратику УМОВНІ ПОЗНАЧКИ

Де заманеться

На полях

Запитання 12

Де і як підписувати контурні карти?

варіанти відповідей

На титульній сторінці зверху друкованими літерами

Де завгодно

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест