Правила виклику бригади екстреної медичної допомоги

Додано: 3 жовтня 2023
Предмет: Захист України, 10 клас
11 запитань
Запитання 1

Яким Законом регулюється нормативне забезпечення викликів ЕМД?

варіанти відповідей

Законом України " Про швидку медичну допомогу"

Законом України "Про медичну допомогу"

Законом України " Про екстрену медичну допомогу"

Запитання 2

Завданням екстренної медичної допомоги є:

варіанти відповідей

надання екстреної медичної допомоги людині в разі високої температури

надання екстреної медичної допомоги людині в невідкладному стані безпосередньо на місці події та під час перевезення такої людини до закладу охорони здоров ’ я.

надання екстреної медичної допомоги людині під час перевезення до закладу охорони здоров'я

Запитання 3

До категорії екстренних належать такі невідкладні стани:

варіанти відповідей

що супроводжується непритомністю; судомами; раптовим розладом дихання; 

болем у ділянці серця; блювотою, кров’ю; гострим болем у черевній порожнині;

зовнішньою кровотечею; ознаками гострих інфекційних захворювань;

гострими психічними розладами, що загрожують життю і здоров’ю пацієнта, переломами, тощо

Запитання 4

Бригада екстреної (швидкої) медичної допомоги прибуде на місце виклику:

варіанти відповідей

у місті — протягом 10 хвилин, у сільській місцевості — 20 хвилин.

у місті — протягом 10 хвилин, у сільській місцевості — 30 хвилин.

у місті — протягом 15 хвилин, у сільській місцевості — 20 хвилин.

у місті — протягом 15 хвилин, у сільській місцевості — 30 хвилин.

Запитання 5

Виклик бригади ЕМД здійснюється за номером:

варіанти відповідей

101

102

103

104

Запитання 6

Приймати виклик диспетчер «103» починає зі слів:

варіанти відповідей

"Скажіть свій номер телефону, прізвище.Екстрена медична допомога, диспетчер №.... (називає свій робочий номер), ваша розмова записується, що трапилось?"

"Назвіть своє прізвище, номер телефону. Екстрена медична допомога, диспетчер №.... (називає свій робочий номер), ваша розмова записується, що трапилось?"

"Екстрена медична допомога, диспетчер №.... (називає свій робочий номер), ваша розмова записується, що трапилось?"

Запитання 7

Виклик вважається прийнятим:

варіанти відповідей

у разі отримання диспетчером повних відповідей від абонента на поставлені запитання

у разі повідомлення про декількох потерпілих

у разі повідомлення адреси

у разі повідомлення прізвища потерпілого та особи, яка здійснює виклик

Запитання 8

До категорії неекстрених належать звернення:

варіанти відповідей

стосовно пацієнта, стан якого не є невідкладним і супроводжується підвищенням температури тіла з кашлем, нежитем, болем у горлі, попереку, суглобах

головним болем, запамороченням; підвищенням тиску; 

больовим синдромом в онкохворих; алкогольним, наркотичним, токсичним синдромом

через загострення хронічних захворювань у пацієнтів, які перебувають під наглядом лікаря з приводу гіпертонії, виразки шлунка та дванадцятипалої кишки, запалення печінки, жовчного міхура, кишечника, хвороби нирок, суглобів тощо.

Запитання 9

Скільки осіб можуть супроводжувати пацієнта віком до трьох років:

варіанти відповідей

один

два

три

чотири

Запитання 10

Дітей до 18-ти років у разі транспортування в лікувально-профілактичний заклад обов'язково має супроводжувати:

варіанти відповідей

родич або їх законний представник,

друг

співробітник дитячої установи

перехожий

Запитання 11

Диспетчер має право першим припинити розмову, якщо:

варіанти відповідей

звернення не стосується надання екстреної медичної допомоги, попередивши про це абонента

у разі грубої поведінки того,хто здійснив виклик

у випадку смерті пацієнта

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест