1. Щоб перевірити написання закінчень дієслів майбутнього часу треба міркувати так:
1. Пов’язую дієслово із займенником вони.
2. Якщо дієслово закінчується на -уть (-ють)...
2. Щоб перевірити написання закінчень дієслів майбутнього часу треба міркувати так:
1. Пов’язую дієслово із займенником вони.
2. Якщо дієслово закінчується на -ать (-ять)...
3. У якому рядку правильно вставлені орфограми у реченні?
(Порядок орфограм відповідає порядку слів у реченні)
Вс..світній фонд пр..роди — міжнародна організація, яка займа..ться зб..реженням пр..роди.
4. У якому рядку правильно вставлена орфограма у реченні?
На її емблемі бач..мо панду.
5. У якому рядку правильно вставлені орфограми у реченні?
(Порядок орфограм відповідає порядку слів у реченні)
Це чорно-білий в..дмідь, який у пр..роді ж..ве тільки на території К..таю.
6. У якому рядку правильно вставлена орфограма у реченні?
Панди офіційно визнані національним багатством К..таю.
7. У якому рядку правильно вставлені орфограми у реченні?
(Порядок орфограм відповідає порядку слів у реченні)
Однак ці тварини перебувають на м..жі зникнення і потр..бують зах..сту.
8. У якому рядку правильно вставлені орфограми у реченні?
(Порядок орфограм відповідає порядку слів у реченні)
Тому панду зображено на емблемі організації, яка об..рігає пр..роду.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома